onsdag 13 oktober 2010

Tittar på Arga Snickaren

Ser jag i syne eller har kärringen en mustasch?

34 kommentarer:

Sus sa...

JAMEN JAG VEEEEET!!!!!!!!!!!!!!
Skrev ett inlägg om det också!

a sa...

Ja. En stor en.

Karlskronamamman sa...

Hahaha, skrev precis ett inlägg om den....sjukt att man kan välja att se ut så när det finns så mycket hjälp man kan få!

Jenny sa...

Min man började nästan gråta. :D "Hon är så fuuuuul! Jag vill inte titta!"

Jenny sa...

Min man började nästan gråta. :D "Hon är så fuuuuul! Jag vill inte titta!"

Anonym sa...

Jag ser det också och det är lite nasty. Min tanke var att hon kanske ska göra en könsoperattion o bli man. Annars tar man väl bort den. Skulle dö och se ut så i teve...

Chrissan sa...

Japp.
Mustasch it is.;)

NinaPX sa...

Japp, ett alldeles eget litet husdjur på överläppen har hon! Min mor (som ser lite halv-illa) trodde det var tjejens pappa som visades.. :-)

Mr Lee sa...

Läskig tant...

Hittade förrästen denna länk, tänkte den kunde vara något för Mona.

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/somnklubb/article7943454.ab

tojis sa...

Jag fick byta kanal, för jag klarade inte av att äta och se den samtidigt. Fick av nån underlig anledning kräkkänslor.

Helene sa...

Gräsligt äckligt....

Kia sa...

Jaha då måste jag leta upp det på nätet. Har inte sett en sekund.
Min yngsta har alltid sagt att jag har en orange mustasch. Jag tror att barn talar sanning. Please, kolla det på fredag. Var ärlig. jag tål det.

Anonym sa...

Har sett henne i verkligheten och det verkar tyvärr inte vara något tillfälligt....

Mimmi sa...

I så fall såg jag också i syne! Inte snyggt!

Madde sa...

Med den svarta mustaschen kan man konstatera att hon inte var en äkta blondin... (det syntes iof på ögonbrynen också då man stirrat klart på överläppen)

Solkatt sa...

Ja men gud ja? Why oh why tar man inte bort den? I alla fall när man ska vara med i tv?! Jag och sambon diskuterade det också. Är det nått slags "jag skäms inte så jag ska inte ta bort den"-grej bara för att, eller nån feministgrej typ som att inte raka ben o armhålor? Såg helt klart skumt och ofräscht ut iaf!

MiaA sa...

Helt sant. Enligt fullständigt säkra källor har hon dessutom haft den i många, många år...

Fatta hur svårt att prata med människan och se henne i ögonen :o

Mitt lilla fjun på överläppen är plötsligt helt förlåtet på något vis... :D

Ann Jolby Solander sa...

Jag vrider mig av skratt åt era svar. Mrs Data jag kan inte sluta skratta när jag läser ditt svar.:)
Har läst det flera ggr och skrattar varje gång.

Nu ska jag kolla på programmet på nätet, ska bli riktigt spännande.

Anonym sa...

OMG, jag tänkte gud va de säkert överdriver här, va tvungen o spana in själv.....det va inte några fjun där inte....då börja ja tänka varför hon har den kvar...måste va att hon är så van vid den o människorna runt henne, att tanken inte fanns där att ta bort den...hon borde ju själv hoppa till när hon ser sig själv på tv....stackarn, skaman gråta eller skratta????

smålands sanna

Anonym sa...

Kärringen med mustaschen kan man ju skratta åt.....MEN den bortskämda mini kärringen kan man inte skratta åt.
-Men jag har mina hästar oj oj oj oj jag kan inget....jag går och lägger mig nu i fem dagar...
Sälj några hästar och ta in en hantverkare.
STACKARS KILLE OCH DOTTER.
Och det står jag för,
Camilla

Jessica sa...

Jag trodde på riktigt att hon hade RITAT dit den som nån sjuk sida av humor men inser snart att den är på riktigt! Säger som Karlskronamamman, varför gå omkring så när det finns så mycket hjälp att tillgå? Men alla är vi olika o det finns ju plats för oss alla...

Jenny sa...

Ann Jolby-Solander: Det är ett direkt citat. Och han hade faktiskt tårar i ögonen på riktigt. Jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig! Åt honom då, att hon inte vaxar av muschen är mer tragiskt än roligt.

Anette sa...

Ja jösses jag trodde inte att det va på riktigt,man kan inte se ut så där, gräsligt ju...uäk!

Anonym sa...

Hur kommer det sig att alla här blir äcklade av en mustasch på en kvinna, när ni inte tycker att det är äckligt på män? Att ni blir så provocerade tyder bara på hur inskränkt könstänkande ni har och det är kanske exakt det hon vill belysa med sitt mustasch-statement. Blir ganska förfärad av allt hat som bubblar upp på nätet över detta, tänk vad ledsna de blir om det läser vad folk skriver, plötsligt är det okej att näthata och mobba?

Mi sa...

Jag håller med Anonym och sätter på mig stora tjurfitta-kostymen. Jag har inte sett mustaschen, men om det inte passar; titta inte då.

Katarina sa...

Alltså det är väl kanske inte det vanligaste och snyggt eller inte men sen när blev det ok att nätmobba på det här viset??? Ful och kräkkänslor. Det är en människa ni pratar om, glöm inte det. Skäms på er.

MonasUniversum sa...

Katarina: Du har helt rätt. Förlåt.

Fisken sa...

Ja hon hade en präktig mustasch på ca 120 gr. Jag blev rätt avis faktiskt...

NinaPX sa...

Vill gärna förtydliga att varken jag (eller min mor) blev äcklade eller provocerade, mest frågande. Sen tycker jag i och för sig inte att mustasch är snyggt överhuvudtaget, varken på män eller kvinnor, men det är ju min högst personliga åsikt. Personliga påhopp gällande utseende är inte ok.

Fraggelmorsan sa...

Vill bara tala om att det är JAG som var på Tv, honmed mustaschen alltså. Min man tycker faktiskt att den kittlas så skönt när vi pussas. Dessutom samlar den upp snoret så himla bra.
Jag rakar aldrig av mig den!

Johanna sa...

Fraggelmorsan: Jag tror inte på dig, alls. Det är alltså inte du som har en murre, likt en man. Yack, förresten!

Anonym sa...

Gräslig! Nej jag är inte ädel - men ärlig.
Men jag funderar mest på hur hon täker: Nej jag passar inte i mörkt hår så jag kör en hemblondering - men mustachen är klädsam i min naturliga färg så den får vara oblekt?!?
Perfekt jobb för människan måste väl vara i disken för reklamationer/klagomål på nåt varhus el.dyligt. Upprörda kunder skulle glömma bort hur uppretade dom var när klagomålet skulle framföras / Bara tänkte..Stina

Marielle sa...

Skrev ett inlägg på facebook angående mustasch-kvinnan och fick snabbt en replik: "Var det inte HAN som var tillsammans med Eva Braun?"
Hahaha, Fan va jag skrattade då! Huvva, jag tycker synd om kvinnan, det var INTE vackert!

Fraggelmorsan sa...

johanna: Fan, genomskådad....:)