lördag 16 oktober 2010

Nämen hoppsan


Har jag sagt att jag har en varierad bekantskapskrets...

19 kommentarer:

Agneta sa...

På riktigt??! *kan inte dölja min nyfikenhet ens om jag anstränger mig*

Lena sa...

Nämenoj

Jenny sa...

Hoppsanhejsan!?
Hur gick detta till?

Helena m. 4 sa...

Hoppla hoppla...
Vad gjorde du den 19:e egentligen ?

Mimmi sa...

Också nyfiken på varför du fått ett sådant!
Fick du det nu? Det är väl inom tre månader efter bröllopet som hör till god etikett?

Sus sa...

=) Behöver jag ens nämna att det finns likasinnade i min bekantskapskrets?

Chrissan sa...

O-la-la.

Anonym sa...

Citerar stort och smått: "på riktigt?! *kan inte dölja min nyfikenhet ens om jag anstränger mig*"

Ragdoll

Rijo sa...

Ohh shit! Så kul för dig!

Dubbelörn sa...

Och jag är inte det minsta nyfiken... *snörpersurtmunnen*

NinaPX sa...

Väntar man fyra månader innan man skickar ur tackkorten? Hm, ska vara kungligheter till det... ;-) Må gott.

Sassa sa...

Jag faller oxå under kategorin som säger exakt som stort och smått;) Men även jag undrar om de inte begick etikettsbrott när det tog så lång tid att skicka tackkorten??

Li sa...

Amen tänk hur lång tid det tar att handskriva sitt namn på en miljard kort.... ;)
(Vet inte om så är fallet, men ändå)
((också nyfiken))

mjuka händer sa...

Blev de glada över älggrytlapparna och handduken eller var det en halmbock du förärade brudparet?

Anonym sa...

Var inte du i Hamburg den 19 juni?

Ljung sa...

Nyfiken!!

Berätta mera!

Fraggelmorsan sa...

Vi var på bröllop i augusti ett år och de skickade sitt tackkort som julkort.... DET är etikettsbrott ( nä, det var inte ens tomtar på det)
Som vanligt är Victoria vacker, men plastdockan måste verkligen tina upp mimiken lite...

Unknown sa...

Å vad finns i Haga? Handikappade älgar eller ett supervackert köksbord?

Frida sa...

Vad vill du ha för denna där? Va? Barnvakt? Make(-)vakt? Tell me!