måndag 18 oktober 2010

Om bloggträffen i fredags

Klicka på bilden två gånger och kolla in det blonda miffot i hörnan.
Och henne satt jag intill hela kvällen. Men det är klart, i Sverige är vi öppna för alla sorters människor.

Alla sorter.  Även Ockelboaner. Och trots att de heter Sus Klurar. Som för övrigt är den enda inflyttade bonnläpp jag känner, som vill köpa ett landställe i närheten av Stockholm, men bara om det går en tunnelbana hela vägen dit.

Tack Maria för att jag fick sno ett av dina superbra fotografier..utan att fråga om lov, hehe.

13 kommentarer:

Sus sa...

Men Gud! Den bruden behöver ju en rejäl botoxbehandling. Eller lobotomi.
Men inte ens det hjälper nog.

Catharina sa...

Haha, tipsa henne om Lambarö. Tunnelbana till Hässelby, sen åka lite båt typ tvåminuter (eller simma kanske). Sen är man VERKLIGEN på landet. Inga bilar, grusvägar osv.

Maria sa...

Hur gick det med mattan, blev den tvättad:)!?

Anonym sa...

Kommentar till vilken vinterjacka du ska ha. Du hade tre tidigare och behöver därmed tre nu.

Du behöver, kappa från Desigual. Passar utmärkt till dom svarta stövlarna!

Kappa/jacka från Odd Molly (det är som att stoppa in pengarna i en räntefond, när man inte vill ha den mer säljer man den lite dyrare...)

Samt en längre jacka/parkas från North Face

Z sa...

Hahahahahahaha!!! Otroligt rolig bild!

Annika sa...

Döh! You mess with Sus you mess with me liksom..! ;)

Änglar finns dom? sa...

Först tänkte jag men nu jäklar har du skitit i det blå skåpet men så mjuknade jag när jag läste det kursiva. ;-)

Sus sa...

Lambarö?! Där vill jag bo! Tror jag..?

Pernilla sa...

Vad söta ni är. Namnlappar och allt. :)

Kattis. sa...

Men det måste ju finnas fler bilder tjejer! =)

Fyra nyanser av rosa sa...

Lobotomi! Vet inte varför jag alltid tycker att det låter så himla kul... ja inte själva ingreppet.... men ordet. Sus, lova att du inte lobotomerar dig!

Minkamera sa...

Vad tomt det var i glasen...

Sus sa...

Denna bild är fortfarande väldigt rolig =D