onsdag 27 oktober 2010

Samtal i ett badrum kl 16,05

-Mamma, du får faktiskt ta och sluta med det här om att ditt bajs luktar rosor. Jag är för stor för såna skämt.

-Men, det är ingent skämt. Det vet du ju.

-Sluta! Jag orkar inte höra på det där. Det är inte kul. Förresten så kan ingens bajs lukta rosor.

-Jo, mitt.

-Mamma, allvarligt. Om du fortsätter att ljuga så kommer inte du få några julklappar av tomten.

-Jaha, det går bra att tro på tomten, men inte på mig?

-Vadå, vad menar du?

-Öhh, asså..nä..det va inget.

4 kommentarer:

Annika sa...

Hahaha! Vilken skön mellanfas hon verkar vara i..! Lillgammal och liten på samma gång.

Agneta sa...

Oups. Det där är väldigt lätt hänt....

Perny sa...

Ja du, man måste välja sina lögner ;)

Emma sa...

Vilken tur att du hittade handbromsen i tid.... tomten är ju ett skört ämne....har jag hört ;)