lördag 23 oktober 2010

När man är 7 år och in heaven



Talibanen får äntligen träffa sin idol. Jag är en fegskit som inte törs fråga om jag får fota henne men lyckligtvis så var Tara-Christina med och hon kan fråga påven himself om så vore.

"Åhhhh, jag älskar Jag vill om du vågar!" Sa talibanen och var mycket rörd.

Pernilla ska ha månades Stå-Ut-pris som tvingades vara artig mot en miljon barn och tjatiga föräldrar. Stackars människa, men jösses vad trevlig hon är mot alla.

Jag ska inte klaga mer på mitt jobb.

Inte på en vecka i alla fall.

14 kommentarer:

Nica sa...

Pernilla är en pärla - och otroligt tålmodig och snäll.
Men ja - vilket jobb, va?
Där ord som:
-Jag vill inte. Orkar inte.
-Stick.
-Inte idag.

...liksom inte får uttalas.

Fin helg på dig!

Johanna sa...

Klart man skulle vara tålmodig om man fick betalt för det. ;-)

Anonym sa...

Eftersom ungen längst till vänster ser ut precis som du så gissar jag att det är The Taliban :)
Annki

maria sa...

Vilken rolig sida du har :)

Ha en fin kväll !

Anonym sa...

... och eftersom den längst ut till höger inte alls ser ut som Sven-Göran Eriksson så gissar jag att det heller inte är det.

Förövrigt så gissade du fel, Annki, det gjorde inte jag! ;-)

Anonym sa...

Förstår din känsla av att inte våga, Jag är ingen fegis men vågade inte prata med dig på mässan nu senast. Ville egentligen bara säga att du är så kul och att din blogg förgyller min dag! Önskar dig en super härlig lördag!

Anonym sa...

Pernilla trevlig?! Hon var ju grymt otrevlig på sin blogg häromdagen. Skrämde bort massor av läsare/fans genom sina diva åsikter om Gekås/Ullared. Tror många fick upp ögonen hur hon är. Människan bad inte ens om ursäkt, fast jättemånga undrade vad hon höll på med. Nu har hon bara kvar dom underdåniga läsarna som ropar ja o amen till allt hon säger. Men hon sket i det blå skåpet, hon är ju inte folkkär o ännu mindre nu! Alltså läs hennes inlägg om Ullared!!
Ninos

MonasUniversum sa...

Nica: Du har rätt, och detsamma hörru!

Johanna: förvisso, men jag tror att hon var inhyrd för att sjunga. Hon hade med sig sin yngsta son också..

Maria: Tack, vad snällt. Och detsamma.

Annki: Ack så fel du gissade!=)Talibanen är en kopia av sin far nämlich!

Anonym: Va, hur kunde du gissa rätt?

Anonym 2: Va, DET förstår inte jag. Att du inte vågade alltså. Herregud, det är ju bara jag. En vanlig människa. Som älskar City Gross och Ellos! Nästa gång får du fan komma fram!

MonasUniversum sa...

Ninos: Va?! Det måste jag läsa.

Johanna sa...

Det ingår hennes "jobb" att vara trevlig mot små och stora som vill ha autograf och ta kort. Det gör hon INTE gratis, oavsett om hennes lille är med eller inte. Och i bloggen hennes står det att han skulle med just för att det var Loppi.se = leksaker!

Pernilla sa...

Vi var också ditbjudna. Fan att vi inte kunde gå - då hade vi setts.

men du. Vad var överraskningen då? har jag missat?

Sus sa...

Jag gillar P. Jag tror faktiskt att ingen når så långt som henne om man inte bjuder på sig själv.
Så dä så.

Christina sa...

Ninos: Orka. Du skriver: "Hon var ju grymt otrevlig på sin blogg häromdagen. Skrämde bort massor av läsare/fans genom sina diva åsikter om Gekås/Ullared. Tror många fick upp ögonen hur hon är. Människan bad inte ens om ursäkt"
Nr 1. Hon var inte ett dugg otrevlig, uttryckte bara SIN åsikt.
nr 2. När man uttrycker sina åsikter blir man inte automatiskt en diva.
nr 3. Vare sig du eller jag ber alltid om ursäkt för våra åsikter (skulle jag tro). Om jag sårar någon, då ber jag om ursäkt. Men jag - och du och andra, har väl ändå rätt till en egen åsikt ...
For the record: Jag skulle inte åka till Ullared om jag fick betalt. Jag heller. Efs jag hatar att trängas med folk och inte har lust någonstans att konsumera bara för att det är "billigt".

Anonym sa...

Ha,ha...ska det börjas i den här bloggen också? Pernilla sa vad hon tyckte om Ullared...och hon har heeeelt rätt...enligt mig:)