onsdag 20 oktober 2010

Om nån skulle bry sig



Den här dagen kan dra åt h-e.

Adjö

20 kommentarer:

Singel i storstan sa...

I know that kind of day. Hem, bada och dra ett fluffigt täcke över huvudet.

Kram!

Änglar finns dom? sa...

Oj!

Puss&Kram!

Chrissan sa...

Ska vi gå i ide ihop????

Helena m. 4 sa...

Sväng av vid Slagsta och ta färjan till Ekerö - då går det snabbare och lugnare hem...

XXX sa...

Den här dagen kommer att dra åt helvete, ungefär vid midnatt skulle jag tro. Det brukar sluta så med varje dag. Och i morgon blir nog bättre!

GudinnanT sa...

Ja till nästa år så tar vi bort just denna dag från kalendern!

Singel i storstan sa...

Inte ta bort den 20 oktober från min kalender! Jag har ju jubileumsdag!

Smultronblomman sa...

Hela veckan kan göra det, tycker jag. Bara skit och elände....

wettexvarlden sa...

Verkligen.
Kram på dig snyggis!

NinaPX sa...

Jag bryr mig, och jag kan inte annat än hålla med dig. Den här dagen lägger vi längst bak i arkivet och glömmer fort! Må bättre.

absolutjohan sa...

Inte roligt med såna dagar, men du får tänka på fredagschampagnen ;)

reneesfotoblogg sa...

Vaffö de då?
PMS?
Maken?
Personalproblem?

Suzie sa...

Håller fullständigt med! Men jag tror helt ärligt att du inte skulle vilja byta din dag mot min. Kaos är bara förnamnet. Jag tror jag måste emigrera.

Gafflan sa...

Tur att det kommer nya dagar.
Kram

Minkamera sa...

Skulle också vilja radera denna dag.. har bråkat satan med en kurskamrat men det här hände också...
http://minkamera.blogg.se/2010/october/nar-man-har-koll-pa-namnsdagar.html

Malde sa...

Det blir en bättre dag i morgon!

Kram!

Anonym sa...

Bara att sälla sig till den gruppen som haft en skitdag idag. Finns det inte ngn lag som reglerar hur mycket skit som få hända på en dag? Murphys lag känner jag till sedan tidigare...//Gina

Singelmamman sa...

Då är det förhoppningsvis bättre imorgon.

Jessica sa...

Då kan din o min dag mötas där...

annika sa...

Ojdå! Då ska jag hålla alla tummar och tår för att den här dagen blir bättre!