söndag 24 oktober 2010

Be careful for what you wish for

I ett svagt, alltså väääldigt svagt, ögonblick i veckan så önskade jag att talibanen kanske kunde bli lite sjuk. I typ två dagar. Så att jag kan få andas lite. Och spendera lite tid med henne.

Gissa vem som ligger på soffan och skriker av smärta pga en öroninflammation, som bara kom från ingenstans.

Och idag har jag värsta överraskningen till henne: Hennes absolut bästa vän bor tillfälligt i London sen ett par år tillbaka. Om några timmar kommer hon för att spendera hela dagen med talibanen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vem var det som var överraskningen åt dig igår då? Annki

MonasUniversum sa...

Annki: haha, det var faktiskt en kund från Helsingborg. Som kommit att bli en vän. Dessvärre så var jag tvungen att jobba på förmiddagen så jag hann ju fan inte fixa huset och det sög ju med tanke på att hon äger en av Sveriges finaste inredningsbutiker..