fredag 15 oktober 2010

Fördelar....som man inte hann med

Fördelen med att ha tappat 32 kilo är att man har en hel klädkammare i källaren full med tidlösa snygga kläder. And ajm talking full.

Och hej och hå vad de har längtat efter mig.

En timme senare:

Vad fint att hälften av dessa kläder är för stora. I tio år har jag suktat efter dessa kläder, och så missar jag dom i halvlek liksom.

Hittade min grymt snygga bröllopsklänning där nere också. Varför sparar man på en sån? Det är ju knappast så att man gifter sig i samma två gånger. Ja just det, nu kom jag ihåg. Jag skulle ju lämna in den för färgning och använda den som aftonklänning, eftersom den är fri från allt sedvanlig lull lull-tjafs. Tjena vad jag kom ihåg att göra det. DubbelvdubbelvBlocket kanske..

Undrar vad kärringarna tjejerna i kväll skulle säga om jag gled in i den och låtsades att det regnade...

6 kommentarer:

Nica sa...

Haha - vore väl underbart! I sann Universum-anda, inte sant?
Ha det så underbart - jag hinner inte ens titta in och säga hej, men åååååh vad jag hade velat!

Singel i storstan sa...

Men gör't!

Ljung sa...

Åh, ska du lägga ut snygga större kläder på Blocket?
Vilken storlek är dom, och kan du länka i din blogg??

Man kanske vill köpa nåt!!
Ha så kul ikväll

kram från en trogen läsare!

Madame Bijoux sa...

Hahahahaaa! Jag har min brudklänning i garderoben för att - håll i dig - någon gång färga den och ha som aftonklänning. Hittills har den hängt där i tre år, men snart får jag nog tummen ur.
Maken hatar den där klädpåsen och undrar ofta varför i hela friden jag inte säljer skiten. Ett av mina bättre argument är att en dotter kanske vill ha den när hon gifter sig... Troligheten i det?
Jag tror inte ens jag lurar mig själv längre. Ska vi tävla om vem som får först sålt på Blocket??

Minkamera sa...

Har du hunnit bli skitnödig än? Kom ihåg att alla har läst din blogg om allt du gjort... Bajshistorien på Statoil lär jag aldrig glömma eller Mc Donalds. Hehehehe.

NinaPX sa...

Står redo med konfettin!