fredag 26 mars 2010

Om att minska i vikt



NK kan man alltid lita på.

4 kommentarer:

2barnspappan sa...

Tänk att allt kan säljas med mördande reklam...
Önskar dig en trevlig helg! =)

Birgitta sa...

Mom jeans! Never!

MonasUniversum sa...

2barnspappan: så sant. Men saken är den att jag inte ens läste igenom texten. Jag fokuserade på rubriken...

..så Birgitta: jag vet inte ens vad Momjeans är för något!

Birgitta sa...

Mom jeans ar dom jeansen som du satter pa dig och din tonarsdotter tittar pa dig med sin killer look och sager: Momjeans!
Hoga i midjan, nan konstig blafarg, iregel ljusa,
allt ar fel pa dom. Trust me!
Fast jag har faktiskt provat Not your mother's jeans, och dom ar inte dumma. Finns pa Macy's. Nej, det blev Calvin Klein's i stallet. Och sa kopte jag ett par snygga shorts ocksa.
Jag kan alltid lita pa Calvin...