torsdag 11 mars 2010

Godmorning slöfockar

Vad gör ni?

Själv plågar jag mig till döds.

15 kommentarer:

Mr Lee sa...

Du blir inte Miss Fitness bara för att det står ON Fitness på apparaten. ;)

Ida S sa...

Fasiken va duktig du är.. :)

Isabelle sa...

Heja Mona! Shit vad duktig du är!

Anonym sa...

Jag sitter nertrcykt i soffan och slösurfar. Kan inte påstå att jag är så avis på dig :P

Chrissan sa...

Just nu bakar jag bullar. Men jag ska avsluta dagen som du börjar den.

Singel i storstan sa...

Glöm inte att göra vadövningen! :-)

Annette sa...

Enligt min stegräknare har jag gått 5186 steg sedan jag lämnade hemmet i morse! En bra dag ska innehålla 10.000.
(Fast jag undrar om den verkligen räknar rätt...)

MonasUniversum sa...

Mr Lee: käften. Jag ska bli snygg.

Ida S: Jamen visst är jag

Isabelle: Jag är något imponerad av mig själv kan jag säga!

Anonym: Du, seriöst, jag skulle inte ha något emot att sitta bredvid dig.

Chrissan: Det ultimata: käka bullar och sen träna!

Singel i storstan: Aldrig i hela mitt jävla liv.

Annette: Jamen den är trasig, det hör jag ju lång väg, hehe!

Dubbelörn sa...

Tack för peppsamtalet kompis ;).

I den här takten kommer du att bli värsta sommarbejben :D

epsilon sa...

Fikar och försöker lösa DN-krysset. Fastnat på:Lättsmält metall i lödningen -n-llod. Har du tips. Tennlod går ju inte.

Malde sa...

Jag sitter i fåtöljen och surfar. Men jag tränar i morgon och troligen på lördag också :-)

Jisses vad vi är nyttiga!
:-D

Åsa sa...

Det jag gör är nog ganska exakt motsatsen till det där: halvligger i soffan och dricker en latte och äter bulle...

Helena m. 4 sa...

8:30 var jag på väg ut till bilen med 3 barn med sikte på dagis, ovetandes om att jag skulle springa tillbaka till huset 3 gånger innan jag ens startat bilen för att hämta vantar, andra vantar och slutligen nappen... så vi kan väl säga att jag gjort ungefär samma som du va'?

Gabriella sa...

Heja dig! Starkt jobbat.

Fast jag är ingen slöfock. Åkte 1 mil på längdskidor i går. ;-)

Anonym sa...

Gudsmorgon? :)