torsdag 25 mars 2010

När man är lättlurad

Var förbi kära vännens butik häromdagen. När jag skulle gå så gav hon mig en present, "för att du är du". (Sånt gillar vi, hehe.)

En ansiktskräm, som efter exakt 42 dagars användande två gånger om dagen, kommer göra att mina celler ser 10 år yngre ut. Japp, exakt så står det på kartongen.

Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka den här gesten. Å ena sidan så ger man väl inte bort en svindyr kräm utan anledning. Å andra sidan så kanske min hittills alltid rynkfria nuna ni håller på att dra ihop sig i takt med viktnedgången.
Eller så väljer jag att tro henne om att jag verkligen är fantastisk.

Men det som upptar mina funderingar mest, är om celler kan jämföras med cellulliter.

För i så fall kommer hennes hylla gapa jä*ligt tom om 42 dagar.

3 kommentarer:

Friday sa...

Oooh det gillar vi Mona!
Nu får du duktigt uppdatera med bilder och cellernas ut(ny)veckling!!:)

Bibban sa...

De blir ju änna dyrt då!
Eller du kanske kan vara en levande reklampelare och få allting gratis;))

wettexvärlden sa...

Kanske något man kan bada i?