tisdag 16 mars 2010

Måste få luft

Nu har jag suttit instängd på kontoret i 5 timmar och jag ruttnar. Men som av en händelse så ringer en kollega i inredningsbranschen och frågar om jag möjligen har lust att vara med på en mässa i april. De vill ha roligt sällskap (ähhum) och undrar om jag har någon produkt som jag kan sälja i deras monter.

Att jag har! Jag tänker sälja vårt berömda träd, som alla är som tokiga i.

Så den 8-11 april, på Nordiska Trädgårdar-mässan i Älvsjö, kan ni komma och glo på apan. Det är tydligen en pluttliten monter så det är ingen risk att ni missar mig.

7 kommentarer:

Pangbruden sa...

Vid det laget är du säkert rätt liten själv så risken finns ju..

SqZ sa...

Jag ska på mässan men jag kommer aldrig våga gå fram och säga hej utan jag står nog och glor på dig på lagom avstånd :-)

Dubbelörn sa...

Jag kommer till mässan.

Trädet ser ju kanonfint ut! Kostar den många para eller? ;)

Kram

MonasUniversum sa...

Pangbruden: I wish, det går inte så fort eftersom jag inte är såå fet.

SqZ: Fan ta dig om du inte tar mod till dig och kommer fram!

Dubbelörnen: jag tror vi kommer sätta ned det till 795:-. Oj vad kul att du kommer Elisabeth!

Elenore sa...

en jag som inte ska på mässan i år, nu blev det ju ännu tråkigare att jag inte kan åka - vill ju se på apan ;-)

Unknown sa...

Hmm, kanske ska försöka ta mig dit då...

Malde sa...

OK, dags att åka till mässan, dårå. Har inte varit på den på ett par år :-)

Ska göra mitt bästa för att komma ihåg *gör en minnesanteckning*