onsdag 31 mars 2010

Kortslutning i hjärnan

Jag sitter och undrar om jag är dum i huvudet som spenderar en timme med att titta på "Anna Anka söker assistent" på Tv3.

Samtidigt som jag läser på Aftonbladets hemsida att den gamla damen dog. Hon som fick stryk av en jävla idiot till bilist när hon gick emellan honom och maken i bråket om en p-plats. Må han bli ihjälslagen av någon.

Och så han, den där Mats Alm, som nekar till att han har dödat sin blivande fru. Jamenellerjävlahur.

1+1 kommer aldrig att bli 3.

7 kommentarer:

Monica sa...

exakt ..

Agneta sa...

Man kan bli mörkrädd för mindre...

Anonym sa...

Ja kanske är du(+jag själv) dum i huvet som spiller dyrbara tid, låt oss fundera lite mer på det... Å andra sidan finns det alla de andra blogginläggen som bevisar motsatsen i ditt fall. Eller fyller det nåt sjukt behov vi har (erkänner) att reta upp oss på nåt sjukt.Men Anna Anka, ska vi inte dra gränsen, där, raring? Visst räcker det med gnällfrossandet nu.

Colourpoint sa...

Håller med, mannen lr skitstöveln som slår ihjäl en dam på nästan 80 år bör möta samma öde

Mr Lee sa...

Det skjuts för lite... Nu är jag inte för dödsstraff, så: "-Vissa borde inte så skaffa barn!" Låter kanske lite bättre.

Mr Lee sa...

få...

Annika sa...

Läste om studentfesten - lite bra av skolan att vara ute i tid, det lär bli fullt upp för ungarna efter påsk...å då menar jag inte med pluggande! Men vilken underbar komplimang du fick av dottern! Fatta va snygg du är kärring!!!
Men ja, lite torftig i hjärnan i bland va ? - Anna Anka. Jag orkar inte se na´, jag blir beklämd.
Å det är väl själva f-n med världen när man blir ihjälslagen p g a en parkeringsplats?!?!
Fö så ska du ha en skön påskhelg, men glöm inte bort att förgylla min helg med lite inlägg!!!!