onsdag 17 mars 2010

Förgiftad

Igår kväll kunde jag inte begripa varför jag var så otroligt trött. Tänkte att det berodde på att det var länge sen jag satt på kontoret hela dagen. 21.15 orkade jag inte längre och gick och lade mig.

Samma sak nu. Sitter på kontoret och gäspar och fattar ingenting, jag har ju sovit som en gris. Tills maken ramlar in för en stund sen och berättar att "Ja just det ja, vi har en gasläcka här och Fortum har i en vecka försökt hitta varifrån det kommer. Under tiden så vi måste ha dörrarna öppna".

Ehh. Ok. När jag kom i morse så tyckte jag att det luktade konstigt, likaså igår.

No jävla wonder. Känns ju sådär måste jag säga.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm... Vad säger skyddsombudet om detta?? ;)
// Chris

Anonym sa...

Verkar inte så vidare nyttigt.
Hoppas de hittar läckan snabbt!
Mallan

Elin - Ett hus till oss sa...

Men oj vad läskigt. Hoppas att de snart fixar läckan och att du genast blir pigg igen.

jag önskar dig en fin dag!

Anna sa...

Hej! Jag hoppas det är ok att jag skriver till dig. Jag är en ung tjej som försöker satsa på min dröm som smyckesskapare. Min önskan är att skapa personliga, vackra och hållbara smycken. Gå gärna in på min sida och kika runt. Jag önskar dig en fin dag! Anna

Kerstin sa...

Kanske förklarar det makens ovanliga trevlighet också? ;-)

Batbut sa...

Då kanske det är läge att hålla igen på pruttandet....:-)

tojis sa...

Fy tusan, inte läge att smygröka under skrivbordet...

Malin sa...

Fisa går nog bra - jag menar gas som gas ;) Men röka är nog ingen bra idé.

Jessica sa...

ehhh jag skulle ha gått hem. Alltså allvarligt

Finnpajsaren sa...

Blir man rolig av den? För i så fall kan jag väl få komma och sitta där en sväng?

Ge mig nåt kul nuuu. :-(