tisdag 2 mars 2010

I nöd och lust....or not

Efter att ha haft en natt from hell så har jag befunnit mig i horisontalläge större delen av dagen.

Och jag är mycket tacksam över storleken på mitt hus då det visade sig att maken var så sjuk att han inte kunde ta sig till jobbet. Vi pratar förkyld. Vi pratar 38,5. Vi pratar dödssjuk.

Två sjuka dynamitpaket i samma hus. Aint working.

Behöver jag säga att dagen har tillbringats på två olika våningsplan.

Ja just det ja. Talibanen informerade mig i förbifarten att hon, möjligen, kanske hade gömt min mobiltelefon. Eventuellt.

En kvart senare kom hon springande med den. "Oj, jag hittade den under sängen!"

Är jag förvånad.

10 kommentarer:

Chrissan sa...

Underbar unge! ;)
Och krya på dig!

Monica sa...

hahaha jag visste det !!! jag hade tänkt säga det i söndags ,men tänkta att jag skulle vara snäll och inte skylla på Talibanen ;) fick du mina sms idag haha

tigerlilja sa...

Men kvinnor (även små) hittar ju alltid allting. Eller??

Singelmamman sa...

Nä men stackars, stackars dig! Ligg och vila och ta det lugnt. Var rädd om dig och sov lite extra om du kan. När du känner dig redo för lite champagne, då är du frisk.

Misse sa...

Jamen då fungerade ju det där med saxen i fönsterbrädan!

Sus sa...

Men bra där! Då kan du äntligen terrorisera mig igen.
Looking forward to it.

Malin sa...

Var glad att hon erkände nu och inte bara glömde bort att hon gömt den överhuvudtaget.

Lola sa...

Gotta love the taliban!

Jenny sa...

Wow!! Talobanen är min nya idol, så himla störtskön unge! Älskar inlägget när hon frågar om hur barn blir till. Det lä'ser jag när jag vill bli på bra humör :)

Unknown sa...

Omtänksam dotter:) du behövde vila, eller:) kram