torsdag 11 mars 2010

Fru Skalman



Amen fatta kondisen.

Som en pigg 80-åring.

7 kommentarer:

Malde sa...

Det blir bättre! Du kommer att ha kommit ner till en pigg 60-åring innan sommaren ;-)

Såg du den gamle skidåkaren från Umeå på nyheterna igårkväll(tror det var Rapport)? Tror han var över 90, men var pigg som en 40-åring. Där ligger i alla fall jag i lä!

Nica sa...

Haha - då matchar vi varandra:) - jag var ju 82 år i går...tja, idag med, faktiskt...

Malin sa...

Jamen en snygg 80-åring i alla fall! ;)

Jessica sa...

Det är ju upplyftande att du bloggar från gymmet iaf. Förra veckan var du övertygad om att du skulle dö.

Singel i storstan sa...

Min PT säger att man åtminstone ska ha kommit 2 km på 12 minuter. Du kom upp i en...

Ska väl tillägga att jag inte heller gillar att förflytta mina ben i snabb takt.

Frida sa...

Huu, det passar ju då bra med den där obehagliga papperskorgen.

Sjukhus för hela slanten..

Katarina sa...

Kom ihåg detta resultatet. För om 6 månader kan du inte fatta att du inte orkade mer/snabbare. Förutsatt att du fortsätter träna/promenera/jogga eller liknande.