onsdag 10 mars 2010

Jag är på Söder

Här bor det konstiga människor.

11 kommentarer:

Nathalie sa...

Hej!
Jag arbetar som chefredaktör på en nystartat sajt som heter Resa I Sverige (Premiär inom tre veckor).

Detta kommer att bli en komplett guide över vårt lands fantastiska mat- nöjes- och turistattraktioner. Men det unika med oss, om du jämför med andra typer av reseguider, är att en stor del av sajter utgörs av bloggare. På detta sätt blir sidan ”levande” och du som besökare kan ha en ”relation” till det som skrivs genom att kommentera bloggar och sedan få offentliga svar.

Skulle DU vara intresserad av att bli en av våra bloggare, där du tar dig an temat ”resor” och allt som kan ha med detta att göra? Shoppingrundor, restaurangbesök, konserter, bussresor... Skriv om dina tankar och åsikter, recensera dina upplevelser! Skriv om saker som kan tänkas vara relevant för turister i Sverige!

En stor del av vår verksamhet är att vi värnar om miljön och kommer att samarbeta med olika miljöorganisationer, vilka annonsintäkterna från din blogg kommer att gå till. Detta handlar alltså om välgörenhet för din del.

Verkar detta intressant? Återkoppla till mig på nathalie@resaisverige.se för vidare information.
MVH Nathalie

Helena m. 4 sa...

Ha ha ha,
Well Mona, Nathalie verkar inte ha greppat att det är värme, palmer och all-inclusive som gäller när du reser va'?

Malin sa...

Men hallå där. Faktum är att jag har bott i just det där huset i elva år. Innebär det att jag är konstig?

Anonym sa...

Nu får du nog vidareutveckla det där. Jag är gammal söderböna men som idag bor nästgårds i ful-Bromma ;-).

Hälsningar Gina

Annette sa...

Enligt min lillebror är alla som bor på Söder kommunister ... ;-)

Annika sa...

Skriver hon och fotar min arbetsplats, det var det värsta..! Jag är praktiskt taget inventarie på Göta så nu ska vi inte va sådana. ;)

MonasUniversum sa...

Helena m 4: HAHAHHAHA, förlåt, men din kommentar var veckans höjdare!

Natahlie: tack för din förfrågan, men jag är en tråkig kärring i en överklassförort. Jag och maken (mest maken, hehe) jobbar ihjäl oss och jag har därför sällan tid att shoppa i stan. Skittråkig med andra ord!

Malin: "har bott"...is the key word här!

Gina: haha, sorry. Vad jag inte skriver är att jag är född på Södra BB och bodde under mina första år just precis bakom denna byggnad!

Annette: Well, faktum är att det nog kanske låg liite sanning i det. Förr.

Annika: haha, är det DU?! Som jag hör så mycket gott om HELA tiden!

Helena m. 4 sa...

Vassego', det bjuder jag så gärna på.
Allt för att du ska få använda dina GBP-slagna magmuskler! ;-)

Annika sa...

Haha, va? Jo kanske, Sus tex har en tendens att upphöja mig mer än jag förtjänar... ;) Spelar i Grease nu på Göta.

MonasUniversum sa...

...jag tror Sus har rätt bra koll. Det har jag sett bevis på förut serru.=)

Sus sa...

Sus har stenkoll.
Och är typ kär i Annika.
Och Mona.

Så.