måndag 29 mars 2010

Jag gratulerar aldrig folk på bloggen

Men idag fyller Sveriges äldsta kärring 27 år, och det vill vi ju inte inte missa.

Grattis Linda/Innandufanns a. k. a. Kräklan i Uppsala! I love you honey.

För några veckor sedan så fick jag en paketavi från den lokala ICA-butiken. Jag stoppade den i bakfickan och just den dagen harvade jag runt på Östermalm, fikade och lunchade på olika ställen. När jag kom hem svor jag när jag upptäckte att lappen var borta. Ett par dagar senare frågade Linda om jag möjligen fått nåt paket.

Hej & hå och vad väl till mods jag kände mig.

Alltså, när jag ÄNTLIGEN får nåt.

(...ja, jag åkte givetvis ned till ICA och bad dem kolla, men icke...Och nej, ingen påminnelse kom..)

6 kommentarer:

Monica sa...

kommer nog en påminnelse;)

Malde sa...

Säger som Monica. Det kommer en påminnelse
;-)

Linda - Krondårarnas ordförande sa...

Tack gullet!
Som present fick jag hem en polis klockan 04 denna morgon, många timmar tidigare än tänkt. Han hoppade och hackade och hade sig. 39,8 i temp och jag misstänker körtelfeber.
Jippie.
Inkubationstiden på det är 3-7 veckor nånting och sen sjukdom i så där tre veckor. Alldeles lagom tills jag ska föda barn med andra ord. Är det inte fantastiskt?

Han måste älska mig nåt helt överjävligt som kommer hem med det så här på födelsedagen!

MonasUniversum sa...

Monica och Malde: Näpp, den borde ha kommit, men det har den inte. Alltså är det nån jävel som har hämtat ut paketet.

Linda: Du, den ulitmata kärleksförklaringen! Jag är på ikväll..

Linda - Krondårarnas ordförande sa...

Men VAFAN! Man får inte hämta ut paketet utan att visa leg!
Nu blir jag smått skitarg. Det innehöll ju värsta kärleksgåvan och egenhändigt pimpat brevpapper. Buhu.

Jag är mest troligt också på ikväll. Verkar inte bli nåt storslaget firande här hemma direkt.
Ses där liksom.

Malde sa...

Då säger jag bara såhär till den som har lämnat ut utan att kolla leg, och till den som har hämtat ut: J-A S-T-HÖGAR!!!!!

Nu får jag nog tvätta munnen med tvål...

Så ber jag också om ursäkt för att ha svurit i din blogg.