måndag 15 mars 2010

...eller inte..



Ser ni den röda pumpflaskan? Jag ba': åh, najs, en röd flaska från Cult. Me like.

Tills jag såg vad det stod på: "Ketchup".

Så bra att maken också fick en goodiebag.

Sen var det tidningen Damernas, ansiktskräm, deoderant, nyttig vitamindricka,lite godis, tvål (!) och plåster. Dessa goodiebags brukar alltid vara relaterade till filmens innehåll.

Vad Änglavakt handlade om?

Ett barn som blir sjukt och ligger i koma.

Vad det har med ketchup att göra kommer jag att fundera på hela natten.

6 kommentarer:

Jessica sa...

okej, du får behålla den... ;)

. sa...

Min kompis jobbar med Cult´s sortiment (som enligt mig är oerhört överskattat) och det vi undrar är - varför i h-vete vill man ha ketchup i en "tvålpump"? HUr praktiskt är det att dra strängar på korven med den liksom?

Anonym sa...

Jag fick en gratis, antar att de ganska svårsålda. Vände ketchuptexten bakåt och använder den som tvålpump i tvättstugan!

hanni P sa...

Processade tomater (i.e. ketchup) lär skydda mot cancer... Kan det vara kopplingen?

Anonym sa...

ketchup=blod

Maruska sa...

barn gillar ketchup betydligt mer än (de flesta) vuxna?