måndag 29 mars 2010

Hang them out



Hela dagen så har min behå skavt satan men då jag har stressat som en babian, så undersökte jag inte saken närmare.

Väl hemma tar jag av mig tröjan och åtta kilo boppar ramlar ut. Ett tränat öga ser på en mils avstånd att behån är storlek jävligt smål. Av med den, och jag kunde plötsligt andas normalt igen.

Så om inte maken har haft dambesök med kvarglömda persedlar, så kan man bara hoppas att det var tonåringens behå jag satte på mig.

(Och så inga jävla taskiga kommentarer här nu va. Jag är skitmodig som törs lägga ut en bild på mina 40+-tits.)

38 kommentarer:

Jupp sa...

Om vi kunde SE bilden vore du modig.

Just nu har du bara tuttar som ser ut som ett rött kryss. :-D

Carin sa...

Exakt, bilden är ju trasig. Upp med nytt bevis!!!! Det vore också najs att få se några före/efter-bilder på hela hyddan (påklädda såklart och klipp vid halsen om du vill). SNÄÄÄÄÄÄÄLLA!?

Jupp sa...

Men skam den som ger sig, utlovas bild på Monas boppar så SKA jag jäklar anamma se dom.

Är det en tatuering du har på höger boppe? DEN vill jag ha närbild på!!!!

:-D

Anonym sa...

Går att öppna i firefox så ser man utmärkt =)
Ja Mona, är det en tatuering? Bildbevis snarast! Hehe

Anonym sa...

Inget att skämmas för. Du har ju fina tuttar! Kram Mia

SqZ sa...

Jag skulle vara själaglad om jag hade sådana bröst när jag blir 40 :-)) Jättemodigt Mona!

Malla sa...

Jag såg dom bara på en miniatyrbild på blogger men det jag såg var då fan så mycket vackrare än mina 30-åriga hängpungsbröst!

hannahgange sa...

hmm sitter och funderar om jag hittar något fel, men gör inte det... de är välan jättefina =)

Sandra sa...

..och jag ser varken bilden i firefox eller explorer! :C

Singelmamman sa...

Ja det är modigt. Med ett X istället för bild... säger jag som många andra.

MonasUniversum sa...

Jupp: Mm..ungdomssynder som ska bort om ett år.

Ni andra: menar ni att ni inte ser bilden?

Julia sa...

ser ingen bild:(

Jupp sa...

Nu ser jag i original, utan att behöva byta ut en trea mot en tvåa i adressen.

JA, jag SA ju att jag jäklaranamma skulle se dom, om jag så skulle leta igenom varenda ny kombination av siffror och bokstäver från ursprunsgbilden som såg ut som ett kryss.

Varför ta bort? Den sitter ju inte på ett allt för väl synligt ställe (om du inte väljer att hissa bopparna alldeles för högt så den hamnar på hakan vill säga, då förstår jag om du vill ta bort den!) och den påminner väl om den vilda tiden då man gjorde saker utan att tänka på konsekvenser :-D

Ting sa...

Jävligt snygga rattar!

MonasUniversum sa...

Japp. Det är jag. Men 20 kg ska bort.

Singelmamman sa...

Nu funkar bildöverföringen och är det något du inte behöver, så är det att skämmas! Skitsnygga och det ser ut som hela du är snygg!

MonasUniversum sa...

Ting: Haha, du är söt du, tack!

Anonym sa...

SNYGGA!!!

wettexvärlden sa...

Jodå, jag ser. De ramlar liksom ut ur skärmen. Moahahaha!

Skitsnygga tits och nej, jag tänker inte visa Mannen... ;)

Anonym sa...

ingen bild inte ........men jag betvivlar inte att de är snygga, både de o tatueringen :-)

Inna sa...

Det är som att se sig själv i spegeln. Och eftersom du får så många komplimanger, måste ju jag ha snygga 40+ tuttar =)

Men det är tur att det finns bh att hissa upp underverken med.

Anonym sa...

Snygg!!!
S

Anonym sa...

Fråga nu inte dottern om det är hennes bh - det blir så himla jobbigt om hon svarar nej.

California Swede sa...

Ja du ar skitmodig...och det a verkligen inget fel pa dina "40+ tits"! Njut av dem nu, for de kommer att minska successivt allt efter du minskar i vikt. Kram pa dig!

Ett Oskrivet Blad sa...

Skitsnygga! Önskar jag hade sådana, for real :)

Pernilla sa...

Men SNYGGTUTTARNA! Moonisch, du är ju fräsch som en vårbris!

P&K Pernilla

XXX sa...

Vadå taskiga kommentarer??? Förekommer väl aaaaldrig på den här bloggen? Inte från mig i alla fall.

Mr Lee sa...

Hur fasen skall jag nu kunna tänka på något annat än dina rattar nästa gång jag träffar på dig????? ;) (JA, jag är inte mer än man!)

Wayne sa...

Men va fan, jag äter!
Tack, nu får ditt favoritbarn somna hungrigt.

Lotta sa...

Ja upp med bild på tatueringen :)

Sus sa...

Yammie!
Och var har Mona tagit vägen?

Ida sa...

För 17 om jag hade så snygga bröst nu vid 30 och snart 3barn senare skulle jag visa upp dom ofta.. Men jag gömmer dem så bra så bra..

msn00b sa...

1) Apsnygga tits
2) Apsnygg figur
3) Apsnygg bh! Vågar man fråga var den är köpt och vad det är för märke?

Anonym sa...

Doll! They look delicious! And, may I say....where ever did you find them?! Love the cleavage the bra gives you...I would definately suffer the pain to have that look!

jennie sa...

Alltså, här krävs helkroppsbild för att jag ska över huvud taget kunna tro att du var fet innan operationen. 20 kilo bort ännu?? Var då nånstans ifrån? Boppsen och din midja ser ju liksom helt normalstora ut på denna bild så jag kan inte för mitt liv begripa varför du skulle behöva gå ner så mycket som 20 kilo. Helkroppsbild före och efter tack! Och som någon tidigare sa, det behöver ju inte direkt vara bikinibilder eller så att du visar ansiktet heller, om du inte vill det :)

Tanten sa...

Asså, har du bytt bild eller???
Är det bara jag som tycker du får snygg byst i den bh:n och att den inte är för liten?!?!

Ullis sa...

Det där är ju helsnyggt ju. Så fina tuttar!! Å vaddå minus 20 kg? Ska du bli en sytråd?

MonasUniversum sa...

Anonym: Well honey, I know for a fact that theses two sweethearts doesnt look far away from some other tits that I happend to know of..

...and you can always dress them to look good!