torsdag 6 september 2007

Ångan uppe.

Ja.

Jag fick värsta spelet i morse, när jag för femtioelfte gången fick tillbaka avtalet från ComHem. Det är Sveriges i särklass sämsta jävla skitföretag.

Jag är så förbannad så att min analkande megaförkylning plötsligt insåg läget och backade, för nu har jag ångan uppe igen. Har så mycket adrenalin i kroppen, så i dag kommer jag att jobba som en galning, och uträtta mer än någonsin.

Och om någon känner för att tjafsa med mig idag (läs:säljaren t ex) så be my guest.

Jag kommer att mosa alla i min väg. Jag är ingen lek när jag är förbannad.

3 kommentarer:

Ella sa...

Hm... tanken på att bli mosad förefaller nästan lockande idag men... jag kanske inte ska ändå.

Ella sa...

...annars har jag säkert några gamla böcker att sälja ,)

MonasUniversum sa...

Haha, nu har jag lugnat ned mig. Men det blev faktiskt så; jag har jobbat som attan idag, och fått massa äckelpäckelhögar genomgångna...