onsdag 26 september 2007

Jag vill slå

Vi kvinnor har ju den menstruella cyyyykeln. Som det så jävla fint heter.

I normala fall så händer det inte så mycket. Med mitt humör menar jag.

Ja, alltså, jag är ju givetvis på särdeles dåligt humör dan innan, eller samma dag jag äntrar denna jävla cykel. Exploderar för minsta lilla.

Jag till och med fick äta piller mot mina aggressioner. Sen tog dom slut för nåt år sen. Och så har jag glömt att be att få nya. För jag har det så rörigt och stressigt omkring mig JÄMT!

Men.

Ibland får jag RIKTIGA cp-attacker under enstaka cyyyklar varje år.

Som nu.

Jag vill bara SLÅ alla jag ser.

Jag vill bara SPARKA på allt jag går förbi.

Jag vill bara KÖRA ÖVER alla på vägarna.

Varje gång kontorstelefonen ringer så har jag bara lust att lyfta luren och skrika: VAFAN VILL DU?

I går kväll satt jag i sovrummet nästan hela kvällen. Gömde mig. Gick till slut ned. För jag skulle ju vara "så skön". Tjejerna satt och tittade på film. En sorglig kärleksfilm. Jag fastnade framför den.

Jag tjurade som en babian. Floder. Jag grät för hela året som varit. Jag fick anstränga mig HÅRT för att inte hulka också.

Bra intryck dom fick. Jädra "skön" morsa hon har, den där tonåringen.

Jag känner att ett madrasserat rum skulle passa mig utomordentligt jävla bra just nu.

Med en teve förstås.

Och lite choklad.

Rösta på mig

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hjälp,,, hinner det gå över till fredag?

MonasUniversum sa...

Ha ha ha. Idag kvittrar fåglarna. I alla fall jämfört med igår!