lördag 22 september 2007

Ingen he-man direkt....

Under tiden vi är ute och shoppar diskmaskin, så kommer min mamma, med make, hem till oss. När vi anländer hem så har dom lyckats lokalisera oljetanken.

Dock fick maken äran att själv gräva sig fram till luckan, som skulle friläggas helt från jord.

Efter det så skulle gamla diskmaskinen ut ur huset, och in med den nya.

Det var allt maken klarade av; Gräva lite, och två lyft av diskmaskiner.

18.45 meddelar han att han "nog måste gå och lägga mig en stund".

Kul kille.

Själv sitter jag och läser instruktionsboken till min nya leksak.

2 kommentarer:

Monica sa...

hahaha vilken make! :) *asg*
bidde det miele ?

MonasUniversum sa...

Näpp. Miele har en bestickkorg, som jag trodde skulle vara skitbra. En sorts låda som man drar ut. Överst. Nu visade det sig att den inte alls var bra, enligt säljaren, så det blev en Siemens.