tisdag 11 september 2007

Effektiva Stina...

Kl är 15.30 och jag är hemma en snabbis innan talibanen skall hämtas.

I dag har jag lyckats med;

Två anställningsintervjuer.
Möte med byggplatskoordinator i Vällingby, inför den nya butiken.
Möte med elektriker.
Möte med innertakssnubbe.
Möte med golvläggare.
Samtal till skyltkillen, för det får ju inte vara någon skylt som "fåglar kan bajsa på". Plus femtioelva andra regler. "Måste vara neonskylt, måste vara enhetligt med andra butiker i centrumet." Gaaahhh

Mitt i allt ringer ComHem. Som meddelar att de fått mitt avtal. Som också meddelar att den gamla ägaren inte är innehavaren av bredbandsavtalet. Han var bara arrendator. Som inte har alla indianer i kanoten, för han var, efter många om och men, säker på att det var han som stod på avtalet.

Så nu ombeds jag att fylla i ett nytt avtal. Där gamla innehavaren skriver under. "Vi skickar ett med posten, och du har det inom några dagar".

Det var ju bara den 1 juni som vi tog över butiken. Så varför ha nån brådska..

VAD ÄR DET MED DET HÄR JÄVLA COMHEM?!

5 kommentarer:

Monica sa...

Byt ut COm Hem :)
hoppas det inte blir lika svårt att få tag i den gamla ägaren som inte har alla hästar hemma:) hahaha

Måste säga att du varit veldigt effektiv idag!

MonasUniversum sa...

Det är bara det att jag kan inte byta ut, förrän avtalet står på oss. Så det är därför som jag är så för----ad!

Monica sa...

men sen dumpar du dom va :)

MonasUniversum sa...

Behöver du fråga?!!! Ha. Jag ska dumpa dom till månen!

Malin sa...

Blir trött bara av att läsa om din dag. Själv är jag inne i en struts-period och får ingenting ur världen. Behöver nog lite av din energi. Var beredd på en energislukerska i helgen :)