torsdag 27 september 2007

Korkat att fråga en 4-åring.

Sitter och äter middag med talibanen.

Frågar vad hon vill ha till middag i morgon.

-"Makaroner och köttbullar". Säger hon med glada ögon.

(Det är typ det äckligaste jag vet.)

-"Näe, inte på en fredag. Då ska vi ju ha myspys. Kan vi inte äta något annat, nåt riktigt gott?" Säger jag.

-"JAG VET. MACDONGANS!!!"

-"McDonalds? Du äter ju inte ens hamburgare?"

-"Jag vill ha chickenmackenaggi och vi kan äta middag där hela familjen. Då blir det myspys".

Så nu ska vi alltså äta fredagsmiddag på McDonalds. För att jag är så korkad och frågar.

Det är ju tur att en annan ska äta lunch på goda Gondolen med Christina och Rosa.

Rösta på mig

6 kommentarer:

Monica sa...

Ja det var tur för dig för Doncken är ju inget att hänga i julgranen!
Ha en trevlig lunch i morgon :)

Själv käkar vi alltid taco på fredagarn för då tjafsar inte barnen om maten , men i morgon är vi barnlediga som tur ,får jag börjar tröttna på taco!

Anonym sa...

Haha! Då kan en macdongans slinka ner ;)

Anonym sa...

Hehe. Här hette det MacTomas ett tag. Väldigt barnfokuserat så barnen vill gå dit även om de inte gillar maten...

Anonym sa...

Gaddam att vi ska Gondola!

Ella sa...

Ha ha... hur mysigt som helst. Du slipper diska. Behöver inte ens stoppa i diskmaskinen ,)

Monica sa...

har ni fortfarande mys pys på Doncken? :) kanslke blev efter rätt o hela paketet :) + lite lek i bakteriehavet! :)