fredag 7 september 2007

Jag har blivit utmanad....

Jag har blivit utmanad. Av Skalman. Dvs Tanja.

Okey. Då kör vi:

Utmaningen går ut på att jag ska skriva 8 fakta/vanor om mig själv;

1)Jag kan inte klaga på en felaktig vara. Slänger den hellre.

2)Jag kan inte äta frukost om jag inte har duschat först. (Vaeremederå?!)

3)Jag måste diska allt i köket INNAN jag sätter mig och äter maten. (Japp!)

4)Jag måste läsa Expressen före Aftonbladet. (Sitter i sen tonåren)

5)Jag måste borsta tänderna när jag duschar. (På möra alltså)

6)Jag tittar mig i stort sett aldrig i spegeln. (Varför skulle jag?)

7)Jag är skittrevlig. (Om jag får säga det själv!)

8)Jag är en "sucker" för Sumobrottning. (Och...?)

Och jag utmanar gladeligen Christina, Ella, Monica och AnkiPanki! God luck girls!

Eftersom jag suger på att länka i mina inlägg, så hoppar jag det. Här kommer i alla fall reglerna:

Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler. I slutet av inlägget skriver du 4 personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så dom vet att dom har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg.

5 kommentarer:

Ella sa...

Ha ha... men denna blev jag utmanad på av Maria tror jag. Ska jag skriva 16 vanor? Vem bryr sig?

Men du, duscar du före frukost, och borstar tänderna i duschen??? Blir inte det fel ordning?

O jag som trodde du var en värsting på att klaga på felaktiga varor...

MonasUniversum sa...

Ojdå. F-n att jag inte såg det!

Ja, jag gör det i fel ordning. Duschar och borstar tänderna. Sen går jag ner och äter frukost. Orkar aldrig gå upp igen.

Fattaru vad felvaggad jag är! Fast min tandläkare är ledsen, hon får aldrig laga några hål....

MonasUniversum sa...

Fast jag ska tillägga att jag alltid äter frukost på jobbet på vardagarna. Shell-macken du vet...

Anonym sa...

Klart att man ska duscha innan frukost!!!! Håller med dig, Mona. Ang. tandborstning har jag lärt mig att det är bättre att borsta innan man äter istället för direkt efter eftersom det så har börjat "fräta" på dem. Om man borstar efter frukost ska det gå 1 timme emellan... vem har tid med det på morgonen???

MonasUniversum sa...

Amen hej tjejen! Kul att se dig här!
Och tack för att det uppenbarligen finns fler nördar som måste duscha innan frukost...