tisdag 18 september 2007

Familjehelg. Well. Vi får väl se.

Vi har jobbat lite mycket den senaste tiden. Maken och jag.

Eller ja, maken jobbar ju jämt.

Men jag.

Så familjelivet har varit obefintligt.

Så vi bestämmer att i helgen ska vi bara umgås med varandra. Och njuta av familjeliv.

Och det lät ju bra.

Tills maken kom med sitt excellenta förslag.

"Vi åker och köper en diskmaskin på lördag."

Så på lördag morgon ska jag ned till garaget och se om jag kan hitta nån hjälm.

För en av oss kommer inte att överleva helgen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha!! Ååå jag tror ändå att det blir maken som måste ha hjälm ;) Jag tittade in till Rosa också ... hon behöver låna :D

P.S. Men DU! Sån´t beställer man på internet och sån´t går man inte ut o handlar en lördag! Man beställer, iklädd morgonrock och tofflor sedan tar man trevligt emot vid dörren när snälla företaget kommer och levererar. Basattduvet :)

✿Ewa sa...

Jag håller fullständigt med Christina, sånt beställer man på internet! Helt perfekt att slippa gå ut och handla det en helg eller vilken annan dag som helst. Du har ju bestämt ER för vad ni ska ha för färg. DU överaskar maken med att den har du redan beställt och ni får en skön helg i familjens lugna vrå. Den blir hem levererad om några dagar /och du kanske inte ska vara hemma just när han packar upp den ;)/.

MonasUniversum sa...

Jamen nu är ju inte han som NORMALA män, för han ska klämma och känna. Serru. Jag SÄGER ju att jag har problem!!