lördag 29 september 2007

Bloggregistret, och tävlingar

Jag är inte så haj på det här med datorer, internet och bloggstatistik. Nån sa åt mig att registrera mig på Bloggregistret. Så då gjorde jag det. Utan att ha nån koll på vad det egentligen är.

Så efter varje inlägg så lägger jag in denna länk;

Rösta på mig

Och nu har nåt hänt i huvudet på mig. Läste hastigt igenom nån sorts regel, som sa att man givetvis inte kan rösta på sig själv. Så jag har inte tryckt på knappen själv. För jag inbillade mig att det skulle poppa upp nån cybergubbe skrikandes om att "tryck inte på knappen!"

Men eftersom jag inte fattade hur jag skulle ta mig in, för jag har glömt mitt lösen, så tryckte jag häromdagen på knappen i alla fall.

Ingen cybergubbe poppade upp. Men jag upptäckte att jag låg bland de 20 första. Till vad, fattar jag fortfarande inte, men tävlingsinstinkten satte igång. Jag bestämde mig för att satsa på att hamna bland de 5 första.

Så var nu en snäll människa och tryck! Vem vet, jag kanske vinner en cykelpump! Eller så kanske cybergubben poppar upp och skriker: "jävla looser, gick du på det här?!"

Rösta på mig

15 kommentarer:

Monica sa...

haha du är kul! kanske vinner en trädgårdstädning :)

nu ligger du iallefall på 6 plats, jaröstarpdvettdu

Anki sa...

Heja Mona!
Röstar på dig varje gång jag är inne och läser.

✿Ewa sa...

Klart jag röstar på dig!

MonasUniversum sa...

Ha ha ha, ni är mina vänner ni....=))

✿Ewa sa...

*L*

Anki sa...

Självklart!!!

Monica sa...

*grattis då* 5 plats blev det :)

Anonym sa...

Monica har lovat mig en plasma Tv & en dejt med en brandman :D så då röstar jag oxå på dig...

MonasUniversum sa...

Ha ha ha, vad ni är roliga!!! Och Monica är allas vår blogghallick!!

Anonym sa...

Ja, nu har du petat ned mig och således hamnat bland topp fem :) Men det gör inget! Jag har inte varit på din blogg tidigare, men nu har jag suttit här och fnissat åt din makes spindelfobier. Den där filmen borde ni lägga ut på youtube :) Jag hör för övrigt till dem som hoppar 1,5 meter av att se en spindel jag också... Ha det så bra!

MonasUniversum sa...

Oj, förlåt! Jag har egentligen inte där att göra, i synnerhet inte eftersom jag inte fattar grejen med det. Fast samtidigt är det kul. Och med tanke på dina antal läsare, så lär du alltid ligga på top 5!!

Anonym sa...

Putta putta upp, klar man röstar på din underhållande underbara blogg! :oD

Monica sa...

:) *L*

Anonym sa...

Ja nu ligger du femma..jag gick med det där jag med..men jag tyckte att det var så jobbigt att lägga in den lilla rutan varenda gång.

Hittade hit via Monica!

Unknown sa...

Tänk att du var så skeptisk mot att börja blogga en gång i tiden - nu är du ju nr 1 på listan :-)

Kram på dig!