lördag 8 september 2007

Hhhmpfh

Ähhum. Det kanske lönar sig att vara hamster.

Jag knölade mig in i garaget, och råkade lyfta på något. Och vad hittar jag. En helt ouppackad, skitsnygg takplafond anno 2003, som passar perfekt i hallen.

Hade ingen aning om att det fanns snygga sådana. Och om jag drar mig till minnes så har jag ett vagt minne av att ha inhandlat den.

Ja, det måste ju ha varit jag. Den var ju snygg..

Och efter konstens alla regler, aningen många svordomar samt med lite hjälp av talibanen, så fick jag upp lampan.

Ojdå. Nu syns det att vi borde riva ner dom äckligt gula tapeterna. Som föregående ägare satt upp. Och som jag förträngt de senaste 5,5 åren.

Ringa målaren nästa vecka, tror jag visst.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var vel derfor du la undan lampan för att du ville tapetsera / måla först:)
Sen på den vägen var det 5 år senare kommer den upp, och nå blir det ny färg !!

Monica