onsdag 29 juni 2011

Spännande grejer

I eftermiddag ska jag prova på det här;
Och med tanke på min lätt klaostrofobiska noja så ska det bli väldigt intressant. Nån sa att man kan ha locket öppet, men what´s the point då liksom?

I söndags skulle jag raka mig under armarna, på benen och ...ehh..runt mufflan, men orkade inte. När jag skulle göra det igår så påminde tonåringen mig om att man inte får raka sig dagen före pga den höga salthalten i floatingen.

Så det är en babian som flyter omkring i tanken i dag. Fräscht.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Been there, done that... man vänjer sig faktiskt, trots klaustrofobin. Men det går att börja med locket lite öppet, helt klart.

Man FÅR raka sig innan. Det är bara det att det svider utan h-vete, för salt i sår är ingen höjdare. (Jag hade massor av sår efter sönderrivna myggbett när jag gjorde det, det var ingen hit.)

SqZ sa...

Akta dig för att få några droppar av flytvätskan i munnen. Jag blev ruskigt illamående av det. Råkade bara slicka mig om läpparna.

Karlskronamamman sa...

Har testat några gånger. Har också viss klaustrofobi, men det funkade bra!
Ett tips, använd öronproppar...fick vatten i örat som stannade i flera dagar efter första gången och har du småsår, ska det finnas vaselin att kladda på så man slipper salt i såren.
Ha det så trevligt i tanken =)

Hårig bitch sa...

Hårborttagningscreme,,,, lägg en aniktsmask och pilla lote i naveln.
Ta på scrubhandskarna, hoppa i duschen, duschcreme på handskarna.
"Skrubba" dig som vanligt och du blir både hårfri och ren på samma sekund.
Så easy, såååå easy.

Anonym sa...

Fick detta i julklapp men fortfarande inte kommit iväg. Ska bli kul att höra vad du tyckte.

Anonym sa...

Skulle vilja krypa ner i en såndär med isbitar i just nu! Finns det tro? ;)

Blåklinten sa...

Ja, det ska bli kul att få höra vad du tyckte om det här.
Själv har jag provat det (med stängd lucka) och jag tyckte det var hur gött som helst. Jag hade proppar i öronen, och var lite insmord med vaselin på ett par sår jag hade. Mannen provade också och han fick en nack-kudde, det saknade jag kan jag säga.
Jag skulle mer än gärna göra om det.

Freedomtravel sa...

Oj, hjälp, jag är så klaustrofobisk så jag vet inte om jag skulle klara det där... Fast jag har ju hört av andra att det ska vara bra! Ska bli intressant att höra vad du tycker!

Pia sa...

Det var underbart! Jag somnade och gissa om jag blev chockad när jag väcktes av en knackning på "dörren"!!! Och ännu mer chockad blev jag när det gick upp för mig att jag sovit i vattnet.. Herregud!! :) Men jag skulle gärna göra det igen.. tyvärr finns inget floating i Umeå.