torsdag 9 juni 2011

Amen seriöst, vad är det för jävla krondåre

Västsvensk dömd för sex med får

En man som tilltvingade sig sex från ett får ute i en hage i Västsverige, dömdes på torsdagen till skyddstillsyn för djurplågeri, uppger Göteborgs-Posten på nätet.
Mannen nekade i Alingsås tingsrätt till djursexet, men medgav att han varit på fest och att minnet var suddigt. Omständigheterna var dock besvärande – paret som ägde fåret såg mannen stå bakom tackan och gnida sin underkropp mot dess bakdel. De kom till platsen när de hörde tackans klagan.
 
Man måste vara bra packad om man inte ser nån skillnad på en fårtacka och en kärring.
 
Men ni som vet, tidelag är väl inte förbjudet i Sverige..har jag bestämt för mig? Tyvärr.

18 kommentarer:

Bettan sa...

Nä, men på väg att bli, tror jag. Inte en dag för tidigt!

moi sa...

nej men ville djuret? Det får nog bara ske om djuret går med på det serru...

caroline sa...

det går under djurplågeri, så det är (indirekt) förbjudet.

Malin J sa...

Det är ett kryphål i lagen om djurplågeri som gör att det fortfarande är tillåtet med tidelag. Det heter att så länge djuret inte blir skadat så är det lagligt. Vilket jag tycker är skitsnack. Klart som fan att djuret tar skada,psykiskt om inte annat. Att mes Sverige är det enda landet i europa som tillåter tidelag är en stor skam. Blir äcklad.

Malin Vänersborg sa...

Förbudet försvann samtidigt som det blev tillåtet att vara homosexuell. Någon hade lagt ihop de två (ansågs nog likvärdigt en gång i tiden). Så när ena blev tillåtet blev det andra det automatiskt. Och inget har ändrat det.

Anonym sa...

Peppra den jäveln , AK 4.. de e de enda för o slut på dessa sjuka jävlar...Hälsn. Marit

GudinnanT sa...

Men dumma man hur kan man komma på tanken...jomen jag är nog lite sugen...men se där ett får det tar jag ...dumma dumma man.

Å sen så är jag så störd så jag undar hur ful han va om han va så desperat att han tog ett får istället för att ragga på nån av tackorna på festen...

Anonym sa...

Helt sjukt vilken värld vi lever i egentligen..

/N

veronnes sa...

Helvete vilka fårskallar det finns..så vidrigt och perverst!

Karlskronamamman sa...

Vilken jäkla idiot!!
Skär av honom ballen så det inte händer igen!

Anonym sa...

Eftersom jag bor i trakterna råkar jag veta att fårägaren nu mer döpt om den arma tackan till " Fru Östergren", efter hennes "älskare".

Hanna sa...

Anonym: Men vad är det för en jävla fårägare..? Tyckte han att det hela egentligen var lite lustigt?

EB sa...

Men vad hade fåret på sig? :P

Anonym sa...

Fåret var nog lättklädd, dvs nyklippt!

Anonym sa...

Tyvärr är Sverige inte enda landet som tillåter djursex. Även i Danmark är det fullt lagligt så länge djuret inte lider 'överlast'. Undrar vem som bedömmer det?
Hälsningar Annelie

Vicky sa...

Trodde du var vän med krondåren?

Anonym sa...

Ni har lite fel. Djursex är olagligt även i sverige sedan i våras.

Karina sa...

Mona, jag känner honom INTE!!!!