torsdag 9 juni 2011

Me and my phone

Asså, det här med mobilteknik. Jag har inte hunnit pilla så mycket med den och när jag för en stund sen slajdade in i Kontakter så höll jag på att tappa telefonen i golvet.

För jag noterar att jag har Hugh Hefner inlagd. Hinner tänka "hur f-n har jag lyckats få in hans nummer?" Spoky liksom.

Sen ser jag den yttepyttelilla ikonen intill hans namn. Twitter-ikonen. Jag följer honom där, och på nåt sätt så har jag lyckats mecka in alla Facebookare och Twittrare i mina kontakter.

Jag är verkligen helt värdo på sånt här.

Vadå, varför jag följer honom? For me to know and you to find out, hehe.

2 kommentarer:

Svedski sa...

Jag tror att när du är inne på kontakter kan du klicka på "meny" och sen "visa" (är ett öga där på min (HTC desire)) och sen kan du välja vad du vill visa för sorts kontakter när du är inne i kontaktboken.

Unknown sa...

I told you!
men det är ju svinbra!