söndag 26 juni 2011

Ja, så var det det här med den fulaste trädgårds-tävlingen

Tack för alla bidrag. Dock finns det ju en och en annan av er som inte riktigt har fattat det här med hur en ful trädgård ser ut. Era bilder kasserades direkt. Just för att de nämlish inte alls var fula. Påminn mig om att ni aldrig ska få komma hem till mig.

På första plats kommer Monstermalla. Jamen kolla. Stackars, stackars hennes barn, hehe.
Sen har vi Anna K/Minkamera. Sweet Lord säger jag bara.

Hmm, exakt av denna anledning så får maken aldrig hålla i en pensel här hemma.

Sen har vi Anna V i Nynäshamn.
Jag skulle bli vansinnig av att ha sånt här bråte överallt!

Och på tal om bråte. Det verkar som om namnet Anna har flera gemensamma beröringspunkter: här är Anna N:s trädgård!
Och vad i jösse namn håller Katrin på med?

Well, de har i alla fall en skidbacke på vintern..

Sist men inte minst så har vi Renate. Som inte riktigt har förstått vad man ska ha växthus till..

Jag tror tamejf-n att Monstermalla och Renate har det värst!

Grattis tjejer, ni vinner varsin Mona-Snigel från Teddykompaniet. Maila mig era adresser, så ser jag till att brevbäraren dyker upp!

12 kommentarer:

JUST ME sa...

Stackars grannar, fy f-n att bo granne med såna där lumptanter :(

Minkamera sa...

Hahahahaha Tack Mona! Det är humor!

GudinnanT sa...

Ha ha ha det är därför jag ALDRIG skulle köpa hus ihop med sambon för det skulle bli som alla bilderna ihop! Jag lovar!

Singelmamman sa...

Jösses! Tur att jag kan ta min döda solros från balkongen och slänga den... enkelt. Vilket år som helst.

Anonym sa...

Ja, själv är jag väldigt glad att jag vann den fina snigeln Mona, jag visste att denna fina trädgård skulle löna sig till slut ;)

Katrin

Anonym sa...

Har lyckats pika maken genom denna tävling och fått trädgården lite röjd (efter fyra år) OCH vunnit en snigel till lilltjejen här hemma. Inte dåligt. Tack Mona!

Anna i Nynäshamn

CB sa...

Jag får nog anta min kusins uppmaning och hjälpa till med målningen. Om hennes direktör godkänner mig, han är mycket noggrann.

Skogseva sa...

Är så besviken att min uppfart inte kom med bland fulheterna. förstår icke varför...

MonasUniversum sa...

Ameh; du har ju värsta fina uppfarten ju!

Skogseva sa...

försöka duger...

Skogseva sa...

och jämfört med resten av trädgården..

Malla sa...

hahaha :D tack så mycket! Mailar dig sen!