söndag 19 juni 2011

Skillnaden mellan män och kvinnor

12 kommentarer:

Maria sa...

Jag fattar inte poängen:-), vad är manligt resp kvinnligt i upphängda kläder:-)???

Anonym sa...

Generalisera mera? ;)

Lola sa...

Mannen har generellt två plagg medan kvinnan en sex sju stycken med på en tre dagars resa.
Fast det är inte så i alla fall. Jag klarar mig utmärkt på en vanlig ryggsäck medan min bästis behöver två resväskor för samma 4 dagars resa. Vi är lika fåfänga båda två, men vete fan vad hon drar runt på egentligen.

Annelie sa...

När jag var liten stämde inte det in... Vi brukade åka husvagn och är man är familj på 4 är utrymmet ganska begränsat. Pappa brukade alltid säga att vi skulle begränsa packningen, vilket vi gjorde. Men han var något sämre på det, han fick stora delar av garderobe...

Johanna Stålros sa...

Jag gillar din humor, får mig altid ett got skratt när jag kollar in här. Kram Johanna

Lennart Pettersson sa...

Fattar att män har less behov av kläder, kvinnor har lots of behov av kläder. Are you talking to me?

Soulsister sa...

Haha, nickar instämmande!

Hanna sa...

Åh ja så tokigt att män och kvinnor är sååå olika, som att vi kommer från olika planeter! Och då är det bästa självklart att jobba på att förstärka och påvisa dessa skillnader i vått och torrt, så att vi alltid kan betrakta varandra som främlingar! Det är ju för härligt!

MonasUniversum sa...

Hanna: I R O N I...

Hanna sa...

Jag tyckte inte att det verkade särskilt ironiskt, med tanke på de miljontals inlägg du gör som går ut på att "åh, vad min man är hopplös som inte kan/gör detta eller detta, visst känner alla kvinnor igen sig?" osv.

Men men. Skojsigt!

Cecilia N sa...

Klart att han inte har mer än två skjortor. Hur skulle han kunnat rymma fler i er gemensamma resväska?

MonasUniversum sa...

Hanna. Hela min blogg går ut på att spy galla över maken. Det är nämligen så här förstår du; vi jobbar ihop, vi lever ihop, vi har ett jävla humör. Någonstans måste jag få utlopp förr den irritation som finns i ALLA äktenskap. Jag har valt att samla min i min blogg. Han är mitt livs kärlek men det här är ingen kärleksblogg. Funkar inte det för dig, så sorry. Det viktiga är att det funkar för mig för när jag har "kräkts" här, så är jag en snällare fru förstår du.