måndag 6 juni 2011

..när tekniken inte fungerar

Min telefon har gått på konstgjord andning ett tag. Närmare bestämt ända fram till för 40 sekunder sen. Nu har den lagt av för all framtid.

Sicken himla tur jag har att den nya HTC:n anländer till min hovleverantör i morgon. Eller ja, det var vad de sa i fredags. Med min tur så lär den väl inte dyka upp förrän senare i veckan. Jag är med andra ord telefonlös.

Så ni får vänta med att höra om min fiskpedikyr igår, och dagens härliga pool-lunch/middag med Blondie-Tina på Syster Lycklig.  Alltså, dom har ingen pool i butiken. Nä, jag fick nämligen erfara att det finns en finhood ute på Liiidingö. Väry nice...I will tell you more. 

Med andra ord så hoppas jag vid Gud att alla foton jag har i telefonen sitter i minneskortet, annars kommer samtliga medborgare i min närhet få sätta på sig hjälmen, när jag upptäcker att det inte är så. 

Just det ja, ni som skickat mig sms/mms det senaste dygnet; please sänd igen. Allt är gone.
 (Sus; kunde inte öppna ditt mms och Anna: hann inte se vad det stod om restaurangen, det bröts mitt i..)

7 kommentarer:

Sus sa...

Det var ett mms på en ljuvlig sommarkväll på Västkusten och det fina doftljuset jag fick av er på bloggträffen. Värsta bästa myggljuset visade det sig!

MisterMr sa...

Du se till att din hovleverantör fixar allt på din nya lur, tror det är bäst så !!

Sally sa...

har du provat doktorsfiskarna?! Jag tyckte det kittlade satan men det var ju bara kul :)

Malde sa...

Håller tummarna för att nya telefonen verkligen finns på plats när du hänger på låset. Dessutom att alla bilder mm finns på kortet.

Må så gott!

Bitter Bitch sa...

Jag har inte ens ditt nummer,,,,

BB sa...

Alltså, det vore trevligt om du kunde SMSa mig när du är igång igen. Mitt mobilnummer hittar du i min signatur i mailen.

BB sa...

Ja, du fattar att det är samma trötta, bittra, uttråkade människa som skrivit dom sista tre kommentarerna.