tisdag 14 juli 2009

Sommarsex i Expressens anda.

Läser Expressens nätupplaga. En artikel om sexhoroskop i sommar. Sånt skit hoppar jag i normala fall över, men nu har jag tråkigt.

Och se där ja;

SOMMARENS TEMA:
Din sexuella energi är ombytlig, nyskapande och rastlös. Du tycker om att titta på när andra har sex och attraheras i hemlighet av lösaktiga typer. Att vara fler än två i sängen ser du som en extra krydda. I sommar får en glödande Mars grepp om dig och det blir svårt att koppla bort de sensuella fantasierna som vill att du ska ta några heta initiativ!

Å jävlar i min lilla låda vad det ska sexas här ser jag. "Attraheras i hemlighet av lösaktiga typer". Okey. Men var är dom då?! Och Mars, när ramlar jag över den glödande herr, eller kanske fru, Mars?

PASSAR OCKSÅ:
Du om någon vet hur man tämjer det egensinniga Lejonet med klyftiga och omväxlande sängkammarlekar. Denna stolta katt smälter för dina ansträngningar och du får massor av värme och beundran tillbaka!

Hoppsan, sa jag att maken är ett Lejon?!

Herregud, finns det nån därute som kan ta hand om talibanen, jag har plenty to do här ser jag!

Märks det att jag är rastlös...

4 kommentarer:

Sockiss sa...

oj! vilket liggkalas det verkar bli! ska nog läsa den där tidningen jag med... man vill ju veta hur man ska lägga upp semestern.

Diverselådan! sa...

Mr Universum har ju hängt upp en spännande kedjeanordning i sovrumstaket. Jag trodde att ni skulle ha den till lustiga lekar.
Tingeling från Annette

MonasUniversum sa...

Herregud Annette, du ser: ibland har man svaret framför ögonen! Talibanen får gå till sängs tidigt idag tror jag visst.

Markattan sa...

Du glömmer väl inte att kvinnor som håller sig med vibrator har bättre, hetare sex och får längre, skönare, vad var det nu... sovmorgnar?? Nej visst ja, orgasmer. Tänk på det när du är i Ullared, de lär ha en "sexaffär"....

Markattan, för dagen turistupplysare