lördag 25 juli 2009

Hehe!


De kommer ha kassarekord när de stänger här idag. That's my mission.

14 kommentarer:

. sa...

Jag hejar på dig! Du satsar väl på en trappa ner. Där är ju alla riktigt dyra grejjer. Har själv varit "där" en gång och då var jag nära att både svimma och kräkas. Hoppas ni har med utrymme än vad jag hade under höstlovet 2008.

Farbror Blå sa...

Jag känner med din make idag i denna svåra stund. Han har mina djupaste sympatier. Hoppas att hans psyke inte kraschar...

Osloskånskan sa...

Det låter inte som om jag ska åka dit...

Finnpajsaren sa...

Jag fick hjärtklappning och beslutsångest bara jag såg skylten...

Katarina sa...

Visst har de tävlingen "längsta kvittot vinner"? Då vinner du ju samma belopp som du handlat för. Alltså en Win win situation!!!
Shoppa loss!

Wayne sa...

Jag håller med snuten. Maken kan inte haft en lätt dag. Ge honom en kram från mig!

Pangbruden sa...

Den enda plats på jorden som jag inte skulle sätta min fot på..:-)

Sus sa...

Har du inte kommit ut än!?!?!?!

Mimmi sa...

Nu har de väl stängt va? Hur gick det?

. sa...

Dom stänger väl 20.00 tror jag.

Wayne sa...

Stänger 16 på lördagar. så nu har vi rett ut det.

Suzie sa...

Igen ide att åka dit i morgon med andra ord eftersom lagret lär vara tömt då...

Renée sa...

Fy fan vad det sög i Ullareds-tarmen bara jag såg bilden...

Singelmamman sa...

Hm, snart börjar jag tro på att man ska göra ett besök där.