torsdag 30 juli 2009

Att ha sex med en uppblåsbar docka.

Nu ska jag berätta en vuxensaga.

Det var en gång en man och en kvinna som var mycket lyckliga tillsammans. De hade även ett mycket bra sexliv.

För att inte just sexlivet skulle bli tradigt och tråkigt som det ofta blir, så bestämde sig kvinnan för att de skulle testa en massa leksaker för vuxna.

En dag så råkade kvinnan komma över ett stycke uppblåsbar docka.

Paret åkte till sommarhuset, och som av en händelse så hade kvinnat råkat få med sig nämnda dam.

Mannen fick en smärre chock när han upptäckte ytterligare en dam i sängen, men kvinnan var envis. Man måste prova på allt, annars blir livet så mycket tråkigare.

Efter många övertalningsförsök och ett stort antal glas vin så gav mannen vika.

Dessvärre var denna lilla uppblåsbara skönhet kanske inte av bästa kvalitet. Och den klassiska looken med vidöppen mun, kanske inte var så överdrivet inbjudande. Munnen var formad som ett O av uppenbar anledning.

Denna anledning passerade inte kvinnan obemärkt förbi. Här skulle alla håligheter provas.

Efter mången möda, besvär och kanske lite hjälp på traven av kvinnan, så hörs ett avgrundskri av smärta från mannen.

Vid närmare undersökning av damens mun så upptäcktes det att i själva "O":et var en så kallad söm (skarv). Liksom för att hålla ihop skiten.

En skarv som dessvärre skulle orsaka grava hyvlingsskador på allt som stoppades in där.

Man kan säga att från och med den dagen så hade kvinnan aldrig mer ett skit att säga till om.

Så, nu är sagan slut. Nu kan ni gå och sova.

22 kommentarer:

Amy sa...

Man vet inte om man ska skratta eller gråta..... ;-)

Singelmamman sa...

Tur att jag inte är man. Kanske bör tillägga i detta fall, din man. I övrigt håller jag helt med, allt måste prövas.

reneesfotoblogg sa...

Är detta självupplevt på något sätt?
mvh R

Monica sa...

hahaha du är gal kvinna vad glzd maken blir :)

Fredrik sa...

Hahahaahahaahahahah, jag döööör!!!!

Osloskånskan sa...

Sicken miss av tillverkaren!

Smultronblomman sa...

..kvinnan råkar inte heta Mona, eller? Typ?

Charmhäck sa...

Fan Mona, du kan inte lämna ut dig så här! Shit alltså, du är galen! Om jag träffar dig flera gånger, så kommer jag inte kunna se maken i ansiktet utan att dra på smilbanden. Jösses!

MonasUniversum sa...

Men hörrni, det är ju en saga...! En saga som är typ 13 år gammal. Och jättepreskriberad.

Lee sa...

Stackars maken... han fick inte några men? =)

Älskar dina historier Mona!! =)

Anonym sa...

den här bloggen är sjuk bortom allt förnuft! Mycket underhållande!

Chrissan sa...

I just looooove you!
*kiknar av skratt!*

Tizzel sa...

Jag skrattar halvt ihjäl mig när jag kommer in här!
Tack för underhållande läsning!

William Witsman sa...

Ha. Jag dör. Och är lite avundsjuk på sagans man som har en sån kreativ hustru.

Men det mest sedelärande är väl ändå att man bör satsa på kvalite. Och se upp för skarvar.

tizzie sa...

Kan inte sluta skratta:):)

Karina sa...

Visst är det en saga...den hörde jag för många många år sedan...hehe
Den berättades i vår ungdom ju ;)

Kram på er

Sus sa...

...

Nä...

Lägg av?

Hahahahahhahahahaha!!!
Dårar!!!!

Finnpajsaren sa...

Vänta här nu... var detta en gonattsaga!? Mona Mona Mona... Jag vill inte somna med det här under pannloben. Jag tror att jag kanske kommer drömma... om saker jag inte vill drömma om!

;-)

MonasUniversum sa...

Karina: näää, det måste ha varit något annat för det här hände för ganska exakt 11 år sen, om jag nu räknar rätt. Och sååå ung var man ju inte då direkt, hehe!

Farbror Blå sa...

O en annan ser att man i vart fall inte är mer kinky än dig då....

liten på jorden, men STOR i orden sa...

HAHAHA, Jag döör och kissar på mig på kuppen!

Mona for president!

Suzie sa...

Allvarlit... kan man dö av skrattkramper?? Jag blir samtidigt nyfiken, vilka fler leksaker testades med mer eller mindre lyckade resultat.... nä jag vill nog inte vet. eller JO det vill jag.. ASG