tisdag 23 juni 2009

Pantad.

Jag ska åka till Frankfurt nästa vecka. Utan maken. Jag ska besöka världens största mässa inom heminredning. Småprylar. Och ni som känner till mässan i Älvsjö kan ju tänka er: det tar lätt 3 hela dagar att gå igenom denna mässa. It's huge.

Så jag ska dit fredag-söndag. Med den här snyggingen. Ja, maken hennes är förvisso snygg han också, men han får vara hemma.

Och eftersom jag som vanligt bestämmer mig i sista sekund så är det ett helvete att hitta ett hotell i närheten av dessa mässhallar.

Idag hittar jag dock ett. Men bokar inte. Har hemsidan uppe hela dagen eftersom jag måste snacka detaljer med maken.

Så när jag går hem så loggar jag bara ur datorn. Utan att klicka ned hemsidan. Så att jag lätt kan få upp den när jag kommer hem.

Eller hur.

It's gone.

(Och nej, jag kan inte hitta på historik eftersom jag gick igenom några andra sidor för att komma dit.)

Ibland fattar jag fan inte hur jag står ut med mig själv.

Nån som har ett tält?

5 kommentarer:

Anonym Tipsare sa...

Jo, tält finns att låna, men är det inte bättre gå in och titta på wotif.com för att finna ett bra hotell?

Anonym sa...

Bra att mannen är hemma själv. Då lägger jag in en stöt. Stay away.

Christina sa...

Ring Majsan för h-e! Du vet ju vem det är. Hon är proffs på hotell ;) Darling!

MonasUniversum sa...

Anonym: Välkommen! Men glöm inte att du måste komma efter 20.00, när talibanen har somnat! Och byt gärna lakan så är du bussig. Innan du går...

Och nu har jag hittat hotell. Så jag behövde inte ringa Majsan, men tack honey!

Jupp sa...

Och för att inte göra anonym FÖR besviken borde du tillägga att maken sussar sött kl 20.05 - i soffan.

Så hon kan städa i fred.

(eller vem är jag att tro att det är en kvinna? Anonym kan vara en man... hälsa J det och han vägrar somna till för en sekund innan du är tillbaka igen)