fredag 19 juni 2009

Amen Glad Midsommar. I regnet...


Nä. Jag är inte i Amsterdam och haschar.

Jag är i detta nu på väg till Hamburg. Via en repa till dygnet-runt-öppna-Apoteket. Och midsommarafton för min del kommer att firas i en hotellsäng. Med sprängda trummhinnor, om det vill sig illa. Om inte, så med en god middag på hotellet och lite bankelibank (....väry not upplagd för det....).

Och i morgon ska det bowlas och barbequeas, har jag hört. Med deltagare från 20-25 andra länder.
Har jag sagt att jag är en jävel på Wii Bowling?
Ska sopa mattan med varenda kotte.
För jag kan väl aaaldrig tro att det skulle vara någon skillnad.
Och självklart har jag le computer med mig.
Häpp.

7 kommentarer:

Monica sa...

hoppas du känner dig piggare efter flygresan och orkar vara med!!
Kram på dig!
Å andra sidan får du lite alone semenster från familjen ;) kan vara skönt det med!

Mamma P sa...

Vad är det egentligen du inte är upplagt för som är bankelibank på hotellet?! Krya på dig och ha en så bra midsommar du bara kan!

Chrissan sa...

Trevlig midsommar trots öronvärk.
Se till att spöa skiten ur dom andra i bowlingen. Jag hejar på dig!

Farbror Blå sa...

Glad midsommar!

Charmhäck sa...

Glad midsommar!

Karina sa...

Ha en underbar midsommar nu :)

Själva har vi matsäcken packad för en tur i skogen och stannar vid en sjö och äter gott ;)en snaps också tack.

Kram i massor

Mamma P sa...

Ah, maken skulle med. Trodde du åkte ensam...