tisdag 23 juni 2009

My kind av humor.

Den här lilla raringen hittade jag bland kommentarerna till Pantad-inlägget nedan, och det var länge sedan jag skrattade så högt;

Anonym sa...
Bra att mannen är hemma själv. Då lägger jag in en stöt. Stay away.
den 23 juni 2009 21:58


Så jag var ju givetvis tvungen att svara;

MonasUniversum sa...
Anonym: Välkommen! Men glöm inte att du måste komma efter 20.00, när talibanen har somnat! Och byt gärna lakan så är du bussig. Innan du går...
den 23 juni 2009 22:03


För det fattar vem som helst att om maken får besök före 20.00 så kommer Tjall-Stina berätta för mamma.

Och det verkar ju onödigt när jag äntligen får avlastning, hehe.

8 kommentarer:

TEDDEN sa...

Jag har hittat hem!

Detta är det mest fenomenala jag läst. Herregud, du borde få bli Kung. Minst. ;-)

/TEDDEN

MonasUniversum sa...

Jamen välkommen du! Det var många fina ord det där, men kung?! Jag vill bli DROTTNING! Tack.

Monica sa...

ska ja spana för dig , på fina gatan?
Men å andra sidan kan du vara lugn han sovnar 19 och skulle ALDRIG klara sig utan dig!!!
Fatta inte helt vem som var snyggingen?

Sockiss sa...

nu vet jag ju inte riktigt inte vilken stad du bor i annars, eller hur maken din ser ut... men eftersom jag är gräsänka mest hela tiden så kan jag väl också få ta mig en liten tur sådär på kvällskvisten? om du nu ändå bjuder menar jag.

Anonym sa...

Jag läser din blogg dagligen, flera gånger om i hopp om att du postat något nytt.
Första gången jag hittade hit läste jag igenom allt, precis allt, och när jag var färdig var jag alldeles genomsvettig och gråtfärdig av skratt. Vilken underbar penna du har, får jag låna den?

Du är för härlig och du får mig ständigt att le.

/Anna

MonasUniversum sa...

Monica: Haha, tack. Du vore den perfekta vakthunden!

E: Åh, be my guest. Monica här ovan vet vart min brevlåda bor!!

Anna: Du är fan inte klok: ALLA inlägg?!! Det är ju några stycken. Men allvarligt, det är kommentarer som din som får mig att vilja fortsätta. Det värmer i hjärtat kan jag säga, tack!

Anonym sa...

Hi-hi!

Anki sa...

Hallå vännen!
Jag är jättedålig på att kommentera men jag läser flera gånger om dagen och får mig titt som tätt ett gott skratt.
Allt verkar ju som vanligt med dig ; D
Själv väntar jag på semestern som är 1,5 vecka bort.

Hoppas vi kan ses snart. Kanske kommer du till Papprika någonting i sommar?!

Kram Anki