tisdag 20 oktober 2009

På skrivarkurs.


Startar med en Alvedon. Brukar behövas kan jag säga.

5 kommentarer:

Smultronblomman sa...

Har du "haft ihjäl" nån än. OSB att det avser dina storys!! Läste en artikel om hur man "kokar" ihop en bra deckarroman. Segar det till sig tar man dö på en av huvudpersonerna..... Tips bara - i all välmening...

Sus sa...

Jag kör Ipren, men så är jag inte på skrivarkurs heller..

Inna sa...

Du har ju en riktig EFIT-dag!

Dags att hänga på tycker jag!


EFIT = Ett Foto I Timmen
http://ettfotoitimmen.se

Ulrika sa...

ÅÅÅ vad kul med skrivarkurs!!
Vad skriver du för nåt?
Mord o Blod, som jag?

MonasUniversum sa...

Asså Ulrika; jag går på kurs för att lära mig att skriva, men just nu så känner jag mig inte särskilt motiverad. Vet inte riktning jag ska ha..