söndag 25 oktober 2009

Man ska inte tänka efter, bara klicka vidare.

Talibanens bästa kompis är hemma på besök från London. I 24 timmar ska de umgås och schemat är späckat.

Det vill gå på bio och jag övertalar tonåringen att följa med mig så att jag får lite sällskap.

Jag rasslar in på SF's hemsida och bokar två vuxna och två barn. Av någon anledning så noterar jag för en gång skull summan.

450 kr.

Jaså, det hörs dåligt;

FYRAHUNDRAFEMTIOJÄVLAKRONOR!

...och så lite popcorn och annat på det.

Det är ju som hittat.

7 kommentarer:

William Witsman sa...

Billigt om du frågar mig

William Witsman sa...

men popcornen är jävligt dyra

Mia sa...

Fick ni med filmen hem då också?
Herrejävlar vad dyrt.

Sus sa...

Sjukt!
Allt kretsar iofs kring sjukt runt mig nu.

Monica sa...

MEN DET KOSTAR JU SÅ, FÖR JÄKLIGT EGENTLIG

Singelmamman sa...

Va!? Köpte du biosalongen för er själva? *säger hon som inte betalat för bio på flera år* Fådda biocheckar är nice.

Mr Lee sa...

Förklarade du för personen i kassan att du inte tänkte köpa hela SF, bara se bio med 2 kids.