måndag 26 oktober 2009

Är man en fjant?


Tittar på tecknat och bölar som en babian. Vuxet.

16 kommentarer:

wettexvärlden sa...

Icke fjant! Jag gråter hejdlöst när jag se Skönheten och Odjuret. Trots att jag VET att det slutar lyckligt...

Anonym sa...

...men hallå!!!??? Vill du verkligen bli vuxen???
De vill inte jag ...Jag vill fortsätta växa hela livet...

Jag på http://ahvarforinte.blogg.se

Isa sa...

Du är inte ensam! Jag vet nästan ingen vuxen som sett "Upp" och inte gråtit en och annan tår. otroligt fin story!

Isa sa...

Du är inte ensam! Jag vet nästan ingen vuxen som sett "Upp" och inte gråtit en och annan tår. otroligt fin story!

Gabriella sa...

Nu tänkte jag plocka fram mitt goda minne igen, men jag skiter i det. ;-)

Mr Lee sa...

Det är vuxenpoäng på att trotsa kameraförbudet på bio! ;)

Gabriella sa...

Kan tillägga att jag bölade till Lilla huset på prärien när det begav sig ... Så du är inte ensam.

monicainacka sa...

du ska vara glad dom inte tog kameran eller kasta ut dig!

MonasUniversum sa...

Va, vadå, jag tog ju bara en plutteliten bild. Tänkte inte ens på det.

Och bra tänkt där Gabriella...inga jävla minneskavalkader!

Ni som inte har sett den, gör det!

William Witsman sa...

Så den var bra då. Mina ungar vill gärna se den.

MonasUniversum sa...

Willepille: gå på en biograf som visar den i 3D, helt outstanding!

Ida sa...

Jag tjöt som en stucken gris när jag såg UPP.. O ja som trodde de berodde på gravidhormonerna.. Men då vet ja att ja inte är ensam och att gråta till tecknat..

tvillingmamma lotta sa...

Jag satt där och bölade jag med med mina pojkar igår!

Chrissan sa...

Jag såg samma film idag. Och bölade jag med.

Lola sa...

Haha! Vilken jättefyrkantig gubbe!

Fredrik sa...

Ååååh...vill se!!!