fredag 16 oktober 2009

Klassklättring.


Badrumsmatta från Hemtex kan man leva med va?

10 kommentarer:

Agneta sa...

Hemtex-mattor kan man leva med!

Mr Lee sa...

Var det full-pris är det OK. Dock så har alltid Hemtex någon form av 2-för-3 eller 50% så det är gränsfall.

Ralph Lauren från NK är mer Du. :)

Rosa- det självklara färgvalet sa...

Ah men! Jag har samma i rosa, så klart, där uppe och beige där nere brevid rymdraketen!

Lisa sa...

Om mattan är helt utan lappar som kan härleda varifrån den kommer så kan man köpa den var som helst!

Om mattan har lappar så finns det verktyg som heter SAX så man kan trolla bort allt som härleder till en eller annan affär.

Och vem är det som säger att man måste säga sanningen ifall nu nån kommer på den dumma idén att fråga varifrån den fina mattan kommer?

Har inte Gucci mattor eller nått? ;-DDD

Huvudsaken mattan har snygg färg, sen spelar det väl ingen roll varifrån den är - allvarligt????

Finnpajsaren sa...

Jag hoppas verligen att du inte har nån från Ullared! Då slutar jag kommentera här.

Fredrik sa...

Jag köper bara mina badrumsmattormattor från NK.

Diverselådan! sa...

Här i liten småstad i mellersta Sörmland duger badrumsmattor från Hemtex alldeles utmärkt. Vem tänker på varifrån badrumsmattan kommer ifrån när man är hemma hos någon? Eller är det en viktig detalj i Hufvudstaden?

mollusqa sa...

Så länge den är tvättbar spelar det väl ingen roll varifrån kvittot som man ändå har slängt kommer ifrån?

MonasUniversum sa...

Mr Lee 349 kr. Den dyraste de hade. Var tvungen att kompensera för skiten från CG. Får duga så länge!

Lisa: du är min nya kompis!

Rosa: ska kolla kvaliteten innan jag köper fler..

Fredrik: jag köper mina lakan på NK=))

Finnpajsarn: eh, hmm, måste tänka, näpp, jomenjo, nu kom jag på: jag har lampor därifrån. Som vi själva köper in från samma leverantör. Men som är billigare på Ullared...

Hallon: Im sorry men om man jämför med skiten jag köpte på City Gross igår så tänker man om. Fifan vilket skit det var!

Singelmamman sa...

Är den snygg, köp den. Är den ful, köp den inte. Har du råd att köpa vad du vill och köper det du gillar och som också går att tvätta! (hallå, jag är präktig) så köp det du vill ha och skit i alla andra.