torsdag 15 oktober 2009

Impulsköp med avdrag för stilpoäng.

Jag och talibanen storhandlade idag.

Och fick för oss att vi skulle ha en ny badrumsmatta till ett av badrummen.

Så vi köpte en. Eller till och med två då badrummet är stort.

När jag kom hem så började det klia i kroppen.

Alltså.

Man köper inte badrumsmattor på City Gross. Ajm sorry, men där går min fisförnäma gräns.

Så imorgon tar jag med dem till jobbet.

Och så måste jag komma ihåg att sladda förbi ICA och hämta mitt paket från Ellos.

Ähhum.

Har jag sagt att jag är född i tvillingarnas tecken?

10 kommentarer:

wettexvärlden sa...

Ha! Jag visste det! Det är skitjobbigt!

"tvillingen II"

Helene sa...

Precis som om det är nå bättre att vara Våg.....vela hit och dit.

Rosa- kräfta sa...

Asch då! Klart man kan! Då svider det inte lika mycket sen när man vill byra ut dom om ett halvår!

Babe, du ska lägga dina stora pengar på LV, Louis behöver dom bättre. :)

Farbror Blå sa...

Det handlar inte stjärntecknet. Det handlar om könet:)

Mr Lee sa...

Vi köpte badrumsmatta på Centry 2000i NY, en La Coste med krokkis och allt! :) Det känns lite mer "Mona" än Citygross och Ellos.

För mig är Ellos sista utvägen om alla andra inköpsställen i universum konkat och utförsäljnignarna är över.

Tvillingmamma Lotta sa...

Hahaha, split personality?

Anonym sa...

Gud!!!! Jag blir nästan illamående!! Tur att du tar dom till jobbet. ;)

/Veronique (2,5 sek att skriva)

CamHel sa...

hahahaa.... är det därför jag tycker att du är så jävla rolig???

kram ( ho´som åxå ä´tvilling)

gitta sa...

en tvillingsjäl---

annkan sa...

Hahaha, jaadå det har du. :-D