fredag 30 oktober 2009

Jag älskar min blogg.


Herregud så många vänner jag har fått!

12 kommentarer:

dark sa...

guuuu va trevligt det ser ut.
Jag skålar från min hörna i världen!

Fröken Finemang sa...

Fina Ting och Fina Sus!
Härligt med bloggar som ger vänner som ger glädje!

Monica sa...

eehh är du fortf ute ??

William Witsman sa...

Jag skulle vilja vara fjärde hjulet i er bloggträff. På riktigt.

nillas liv på pinnen sa...

Ja, men visst är det häftigt med det kontaktnät man får av att blogga! Hade jag aldrig anat för ett år sedan.

Sus sa...

Ja sanna mina ord..=)

Rosa- väldigt mkt fjortis sa...

Asså, Mona det var lika bra att jag inte var med er,,,, jag hade garanterat inte varit hemma i "er tid". Haha! Om någon släpper ut en Rosa "på bete" så betar Rosa utav bara helvete!! Även om dom fina och stadgade åker hem i rätt familjetid som man ska göra. Gaddam vad jag är dålig på att vara vuxen,,, jag är så katastrofalt dålig dålig på att göra "som ska". Jag borde skämmas.

Suzan sa...

O snygga är dom också!!! *grrrr*

Icka sa...

Jag måste sluta läsa här....

Inatt har jag tom drömt om dig, Mona!
Jag vet ju för 17 inte ens hur du ser ut, men drömma om dig går tydligen bra ändå.

Jag var på en jättefin inredningsaffär och skulle köpa jullappar när en snygg kvinna med "skitlång" hå kom fram och började prata och frågade om jag behövde nån hjälp.
Vi diskuterade lampor (mitt favoritämne) och inredning i största allmänhet när en ung kille kör in i oss med en kundvagn.
Vi skäller ut honom med gemensamma krafter.....

Sen vaknar jag. Jaghar tydligen pratat i sömen och fnissat "som en skolflicka" enligt min man.


Så nu vet du, I´m your biggest fan.

Och en dårving.

Hoppas du har en bra lördag.

MonasUniversum sa...

Alltså, dom är supertrevliga. Såna där människor som alla vill ha i sin vänkrets!

Och Willepille, hade du stannat så hade du fått det. Likaså du Rosa - herregud, vad är en resa hem till sonen efter jobb i Hongkong, jämfört med en svintrevlig kväll med oss i Stockholm?! Och du, det är väl bra att nån upprätthåller tempot som du har..

Icka: du är inte klok, jag hade tryckt ned snubben i kundvagnen! Och han en trevlig helg du med. I kväll kommer Tara-Christina hit, så jag kommer ha en jättetrevlig kväll!

Sus sa...

Nä..inte alla!! Jag lovar dig!!

William Witsman sa...

Ni glömde skriva om mig. Det har jag gjort

http://sadarlagomkul.blogspot.com/2009/10/en-bloggtraff-med-honom.html