måndag 12 oktober 2009

Goda tankar. Eller inte.


Vaknar och är på skithumör. Ska tillbringa större delen av dagen i bilen eftersom maken måste köpa dator och jag därmed måste göra hans måndagssysslor. Så jag är svinsur när jag kommer på att det här är ett perfekt tillfälle för affirmationer, dvs tänka positiva tankar, och looki looki, vad händer?! Jag ser en uppenbarelse framför mig! Guccibutiken, halleluja! Att jag tittar upp precis när jag åker förbi just den butiken måste ju vara det starkaste beviset för att den här affirmeraskiten funkar! Tills jag noterar att butiken inte har öppnat än. Så vadå, ska det betyda att: ''hehe, se men inte röra?!'' Eller: ''den som väntar på något gott..!'' Affirmationer, my ass. Säger jag.

3 kommentarer:

Rosa sa...

Mmmmmm,,,,, Gucci. Me like.
Längtar efter HK butiken. Jättestor. Mmmmmmmmmmm,,, Ska köpa nya sneakers.
I'm not a Gucci freak som Perrelli, hon gör det i höga klackar. Jag gör det platt.
Och lite till. :)

fjortisensmorsa sa...

Nej, det här har ingenting med affirmationer att göra. Det här är rent religiöst. Gud ger dig en vink om att det är dags att ladda upp kortet, typ: People get ready..to shop!;-)

Tänkte bara sa...

Det betyder att du ska få lite tid på dig att skriva en lista på allt du behöver.