måndag 26 oktober 2009

700 spänn senare.


Och bion har inte ens börjat.

5 kommentarer:

tigerlilja sa...

Hoppas det betyder att biljetterna är inräknade?!

Chris_P sa...

visst vill man bara hem och ladda ner filmskiten istället. då kan man åtminstone sova i soffan. Skönt o bekvämt. Jag har tom blivit sån tant att ibland när vi ändå går på bio, har popcorn med mig som jag poppat hemma. Hur jävla B är inte det? Allt för att inte bli rånad inne på bian.

Monicainacka sa...

kolla torrnatt.se


du får skylla dig själv när du tar med alla ungarna på bio, sen gissar jag att du har en bunt gratis biljetter ;)

puss honey är du ledig hela veckan du med??

Monica

Anna sa...

Kan säga att jag var på Walking with Dinosaurs igår. 500 spänn per biljett. Plus godis. Plus dricka. Plus popcorn. Och självklart så står dom och säljer mjukisdinosaurier utanför efter. À 200 kr styck. Hämta ut bilen på parkeringen var inte heller snorbilligt. Helt sjuk vad pengarna rullar iväg. OCh vi som bara skulle kolla på lite dinosaurier,,,,

MonasUniversum sa...

tigerlilja; Det var dom!

Chris P: Skulle ju inte se så bra ut om jag, som ägare till videobutiker, laddade ned film serru! Så det är bara att tugga i sig.

Monica: nä, inga gratisbiljetter och nej, bara ledig idag och på fredag.

Anna: Jamen exakt. Jag hade tänkt gå på Cosmonova på fredag så då lär det dra iväg igen. Och tjejerna har precis bestämt att de vill äta på restaurang, "riktig mamma, inte McDonalds!"...