måndag 26 april 2010

Om det här med sjalar från Indien

Har ju glömt att berätta att mina samples på sjalar har kommit från Indien. Jag blev lite lätt imponerad då väldigt många av de 25 proverna var mycket snygga grejer. 

Så jag tyckte att jag var smart som kom på att jag nog kanske ska starta en sajt och bara sälja snygga sjalar.

Funderar lite över företagsnamn och tycker att snyggasjalar.se vore fint.

...och ska till att registrera domänen.

Av någon outgrundlig anledning så trodde jag att jag var ensam i Sverige om en sån här idé.

Skulle inte tro det va.

Men jag vill ändå ha ett bra och säljande namn.

Hjälp mig. Vad ska jag heta?

19 kommentarer:

Humlezurr sa...

Varför inte talibansjalar.se det gör säkert många nyfikna

Anonym sa...

sjal-ett.se

Anonym sa...

indiskasjalarpasvenska.se (indiska sjalar på svenska)

Anonym sa...

snyggaresjalar.se :)

Malin sa...

monassjalar.se
Gör oss stammisar mer än nyfinka iaf :)

Monica sa...

pms.sjalar.se

Anonym sa...

Mona Ankas sjalshop

Torvaldan sa...

snyggaresjalar.se får min röst

Kamilla sa...

Universumssjalar.se

XXX sa...

Skicka dem till mig så är du av med problemet stumpan!

Änglar finns dom? sa...

sjalgalen.se

Comvidare sa...

Passa dig för att göra namnet för smalt. Tänk om du vill bredda din webbshop och sälja annat också? Det kan ju bli en dundersuccé!

runthalsen.se (sjalar och annat snyggt att hänga runt halsen)

omkringkroppen.se (allt som viras i lager eller träs på kroppen)

Blir det allvar i dina planer så hör av dig till mig så ska jag tipsa om hur du gör för att din shop ska synas bra på Google. Jag har miljoner genvägar (det finns en plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra).

Anonym sa...

barnarbetare.se eller.....fattigbarnssjalar.se?

/undrande

Anonym sa...

galenisjalen.nu

Ebba G sa...

inlove.se (eller inlove,com)

Comvidare sa...

Och just det. Ska du sälja på utlandet så får du fundera ut nåt som inte betyder "penis" på utrikiska.

L sa...

Sjalsliv.se (sjal liv/själsliv)

kör på, jag handlar! =)

Cissit sa...

Varför inte bara vackrasjalar.se? Vad jag kan se så finns inte den domänen. Enkelt och bra :)

Anonym sa...

Hm, sjal-la-la.se?